וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אישה תקפה באכזריות ילדה בת 12 - רק כי דיברה עם החבר שלה

19.6.2017 / 7:41

אישה ראתה את חבר שלה מפטפט עם קטינה - ודחפה את שניהם באלימות. אמה העצבנית של הילדה השיגה את התיעוד ממצלמות האבטחה והביאה לשידור הקטע בכוונה לעצור את מי שפגעה בבתה - "איך אפשר לקנא בילדה בת 12?"

צילום מסך

עד כמה החברה שלכם קנאית? מספיק כדי לפגוע בילדה בת 12 רק כי הציעה לכם משהו לאכול? אישה פעלה בחוסר הגיון מוחלט כשיצאה על החבר הפלרטטן שלה, דחפה אותו - ואחר כך חזרה לדחוף את הילדה המסכנה שדיברה איתו ובכלל לא הבינה על מה כל המהומה. בסרטון קשה לצפייה, שצולם במצלמות האבטחה מחוץ לסופרמרקט בוילקס-בארה, פנסילבניה, נראית פרסלי קני בת ה-12 עומדת מחוץ לסופרמרקט, ממתינה לאביה שיסיים עם הקניות, ומופתעת לגלות שההצעה הנחמדה של הבחור בחולצה הצהובה הרגיזה מאוד את בת הזוג שלו.

הסרטון נפתח כשהילדה ושני בני הזוג עומדים מחוץ לסופר. מהר מאוד שני המבוגרים עוזבים את המקום, אולם כמה שניות לאחר מכן הבחור חוזר למקום, מתקרב לפרסלי התמימה ושואל אותה אם הוא "יכול לקבל חתיכה מזה?". כמו מוח של ילדה בת 12, היא חשבה שהוא בסה"כ רוצה לטעום ממה שהיא אוכלת ופתחה את השקית כדי לתת לו לטעום. בזמן הזה חברתו, מרלנה אורבייג' בת ה-28, חזרה למקום, הבחינה בשיחה בין השניים, דחפה את בן זוגה ומיד אחר כך גם את הילדה המסכנה שהתמוטטה על הרצפה. השניים מיהרו לברוח מהמקום ואביה של פרסלי שהבחין בכובע של בתו מתעופף באוויר יצא מיד החוצה, ראה את מי שפגעה בבתו אך לא הספיק לתפוס אותה.

אישה תוקפת את החבר שלה וילדה איתה דיבר ברחוב. צילום מסך
האישה הקנאית פוגעת בחבר ובילדה הקטנה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צעיר בגד בחברה שלו ולא ציפה את התגובה של אבא שלה

לכתבה המלאה

הסיפור לא הסתיים שם. אמה של פרסלי, שר פולר, אמרה שהמשטרה הגיעה למקום אך לא הצליחה לקבל את התיעוד ממצלמת האבטחה של הסופר. היא לא ויתרה ולמחרת ניגשה בעצמה לשם ודרשה לקבל את התיעוד. אחרי שסיפרה למנהלי המקום את מה שקרה, היא קיבלה את הסרטון והעבירה אותו לתחנת החדשות המקומית WBRE כדי שישדרו אותו ויעזרו לה לעצור את התוקפת.

לא עבר זמן רב עד שפולר קיבלה הודעה מאחיה של אורבייג', סטיבן, שזיהה אותה. "הוא שלח לי הודעה ואמר 'אני יודע מי זאת. אני ממש מצטער'. הייתי אסירת תודה על כך. בטח לא היה לו קל להסגיר את אחותו", היא אמרה ל"טיימס טריביון". היא הופתעה ממה שקרה לביתה, "היא חשבה שהוא רעב כי היא רק בת 12. היא תמימה. הוא ניגש אליה ואמר לה 'אני יכול לקבל חתיכה מזה?' ואני לא בטוחה שהוא התכוון למה שהיא אוכלת. אני לא מבינה מי יקנא בילדה בת 12?". הרשויות סיפרו שהם מתכננים לעצור את החשודה ולהעמידה לדין על הטרדה.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully