וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן נהרי הלכה לעולמה בגיל 46 בתום מאבק במחלת הסרטן

14.6.2017 / 14:08

נהרי נחשבה לאחת מעורכות הדין החשובות והמוכרות בישראל. בשנים האחרונות הקדישה את חייה למאבק במחלה יחד עם בעלה, והשניים ערכו אירועי צדקה שבהם גייסו כספים עבור פיתוח מחקרי בנושא המחלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרי יחד עם בעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורכת הדין הפלילית קרן נהרי הלכה לעולמה הבוקר (רביעי) בגיל 46, לאחר מאבק במחלת הסרטן. נהרי נחשבה לאחת מעורכות הדין הפליליות החשובות והמוכרות ביותר בישראל, והיא בתו של עורך הדין בני נהרי, ונשואה לעורך הדין תמיר גילת, ממלא מקום יו"ר ההתאחדות לכדורגל, המשמש גם כיו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל ומסייע בליווי חולי סרטן ובני משפחותיהם, בעיקר סרטן הלבלב. נהרי תובא למנוחות מחר בבית העלמין בסביון.

נהרי עבדה במשך שנים לצד אביה בני, והשניים ייצגו עבריינים מהשורה הראשונה, בהם זאב רוזנשטיין ואסי אבוטבול. בשנים האחרונות החליטה לצאת לדרך עצמאית, ופתחה משרד – בו ייצגה בין היתר את מאבטח הרמטכ"ל שהורשע באונס, ארז אפרתי. נהרי ובעלה הקדישו את חייהם בשנים האחרונות למלחמה בסרטן, וערכו אירועי צדקה במטרה לגייס כספים עבור מחקרים על מחלת הסרטן.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
15 אלף דירות באזורי הביקוש: הגרלת ענק ב"מחיר למשתכן"
בריטניה: שישה נספו ועשרות נפגעו בשריפת ענק במגדל בלונדון
עשור לשליטת חמאס בעזה: משבר החשמל – פתח נוסף לגריפת רווח פוליטי

עורך הדין קרן נהרי מייצגת את משפחת אבוטבול , יולי 2011. נמרוד סונדרס
נהרי, הלכה לעולמה ממחלת הסרטן/נמרוד סונדרס

אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין, מסר: "הצטערתי מאד לשמוע על פטירתה של חברתנו קרן נהרי. קרן היתה פרקליטה מוערכת ואנושית. לשכת עורכי הדין משתתפת בצערה הכבד של משפחת נהרי עם פטירתה בטרם עת של עו"ד קרן נהרי ז"ל. יהי זכרה ברוך".

הקולגה עו"ד ששי גז, ספד לה גם הוא ואמר: "היא הייתה משפטנית מצוינת עם ידע עצום ובעלת הופעה טובה. ידעה לחקור בבית המשפט. היתה מאוד אהובה ואהודה על כולם, שופטים, לקוחות, קולגות. לא היו לה אויבים. כולנו פה המומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully