וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירות הללו מרוויחות מיליונים מאנשים שצופים בהן משחקות במשחקי וידאו

17.6.2017 / 1:34

לגיימריות האוסטרליות יש את עבודת החלומות: הן קמות בבוקר, מצלמות את עצמן משחקות משחקי וידאו בלייב, ומרוויחות אלפי דולרים מדי יום מפרסומות וחסויות. הצד הרע בכל הסיפור: הצקות והטרדות מיניות על בסיס יומיומי

9now

רובנו חולמים לעבוד מהבית ולהרוויח מקסימום כסף במינימום מאמץ. לרוב, המציאות קצת שונה וכדי להרוויח שכר הגון, צריך להיות משקיען וחרוץ. כל זה נכון בתנאי שאתם לא גיימריות מאוסטרליה - שמרוויחות מיליוני דולרים בחודש בקלות מדהימה: הן קמות בבוקר, מצלמות את עצמן משחקות משחקי וידאו בלייב, ומקבלות שכר אסטרונומי מפרסומות וחסויות.

"האנשים נהנים לצפות בך ובאישיות שלך אבל אוהבים גם לנהל איתך דו שיח וירטואלי. חשוב להיות באינטראקציה איתם. אני חושבת שעבורם זה סוג של בילוי איתי", אומרת הגיימרית צ'לסי, הידועה בכינויה ברשת XMINSKS. לצ'לסי יש למעלה מ-350 אלף עוקבים באתר הסטרימינג Twich, ולטענתה הבאזז הגדול לו היא זוכה ברחבי הרשת בא לידי ביטוי היטב גם בתלוש השכר. היא מרוויחה סכום בן שש ספרות באופן קבוע, על אף שהשכר המדויק משתנה בהתאם לבונוסים ולמספר הצפיות.

בעברה צ'לסי עבדה כרוקחת, אבל עזבה את העבודה לטובת חיי הנוחות שמצאה בנישה החדשה. "למרות שהשכר שלי לא קבוע, אני תמיד מרוויחה פי כמה יותר ממה שהרווחתי בבית המרקחת. לפעמים אני אפילו יכולה להגיע לשני מיליון דולר בחודש".

עוד ב"אסור לפספס"

מורה למתמטיקה עבדה בקושי שנה ועשתה סקס עם 3 תלמידים
נחטפה, נכלאה ונאנסה במשך חודשיים ע"י רוצח סדרתי - וזה רגע השחרור שלה

אולם גם לעבודה הזו יש צד אפל: קת'לין, עוד אושיית רשת שהתפרסמה תחת הכינוי LOSERFRUIT, מספרת שעל אף התנאים החלומיים, היא נאלצת להתמודד עם בריונות רשת אלימה ועם הצקות והטרדות מיניות יומיומיות. גולשים רבים מנצלים את האנונימיות לה הם זוכים באתרי הסטרימינג השונים כדי לקלל ולהעליב אותה, ולעתים קרובות גם כדי להציע לה הצעה מגונות.

"קוראים לו 'זונת תשומת לב', שואלים אותי איפה אני גרה, זורקים הערות על הגוף שלי, מבקשים ממנו להתפשט. זה רק על קצה המזלג", היא מספרת. עוד היא חושפת כי מכרים שלה, שגם הם גיימרים בעלי שם עולמי, נרדפים לעתים קרובות גם בחיים האמיתיים. "היו לי כמה חברים שאנשים שהכירו אותם פשוט עקבו אחריהם לכל מקום והטרידו אותם פנים אל פנים", אמרה.

לפעמים היחס מהגולשים האנונימיים גם מעלה חיוך או סתם מעלה את המשכורת. קת'לין סיפרה כי חלק משמעותי מהשכר שלה מגיע גם מגולשים שמחליטים לשלם מאות ואלפי דולרים "סתם כי אהבו לראות אותי". היא סיפרה ש"פעם אחת מישהו העביר לי לא פחות מ-5,000 דולר על משחק אחד", והוסיפה ש"התעשייה הזו הופכת לפלטפורמה כלכלית אדירה, זה כמעט יצא משליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully