וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה משכה את בקשת נתיחת גופות בני הזוג שנמצאו מתים במלון באילת

13.6.2017 / 9:38

בעקבות התנגדות המשפחות, המשטרה משכה את בקשתה. המשפחות מעריכות כי לא מדובר בהתאבדות משותפת, וכי ברוך אינדיג רצח את אודליה בכר והתאבד. קבורתם תידחה ב-24 בשעות מאחר שהמשטרה רוצה לוודא כי לא היה מעורב גורם שלישי במותם

עריכת וידאו:ניר חן

המשטרה משכה היום (שלישי) את בקשתה לנתח את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר חרף התנגדות משפחותיהם, לאחר שהגיעו להסכמה עם שני הצדדים. לפיכך, לא יתקיים דיון בנושא בבג"ץ. השניים, בשנות ה-20 לחייהם, נמצאו ביום ראשון מתים במלון הרודס באילת. קבורתם נדחתה ב-24 שעות על מנת לאפשר למשטרה להשלים בדיקות השוללות מעורבות של גורם נוסף במותם של השניים.

הנתיחה הייתה אמורה לקבוע את סיבת המוות של השניים - אם מדובר בהתאבדות משותפת או ברצח והתאבדות. חרף ההחלטה שלא לנתח את גופותיהם. "קרוב לוודאי שהבחור נטל את חייה של הבחורה ואז נטל את חייו", אמר עו"ד דרור שוסהיים, המייצג את שתי המשפחות.

עוד בוואלה! NEWS
חשד לרצח בנגב: עו"ד בן 42 נורה למוות ביישוב באזור נבטים
ירי במרכז בני ברק: אישה כבת 50 נורתה ברכבה - מצבה בינוני
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש מועצת עמנואל בחשד לשוחד

ברוך אינדיג אודלי בחר. פייסבוק, צילום מסך
לטענת המשפחות נתיחת הגופות תפגע בכבוד המת. אינדיג ובכר/צילום מסך, פייסבוק

מותו של אינדיג, חרדי לשעבר שחזר בשאלה, היכה בתדהמה את מכריו, שסיפרו כי היה שרוי בדיכאון עמוק שעיכב את צעדיו הראשונים בעולם התקשורת. שלושה ימים לפני שנמצאו השניים מתים בבית המלון, פרסם אינדיג פוסט בפייסבוק ובו עדכן את מצבו הזוגי ל"במערכת יחסים" עם הצעירה. גם משפחתה החרדית של בכר, המתגוררת בשכונת רמת שלמה שבירושלים, קיבלה בתדהמה את הבשורה הטרגית על מותה, וכעת ממתינה לתוצאות חקירת מותה.

אינדיג שידר בתחנת הרדיו החרדית "קול חי", התגייס לצה"ל והתקבל לגל"צ, שם שירת כמפיק. ב-2015, לאחר שחרורו, נעצר והואשם שזייף חשבונות פייסבוק של ידוענים באמצעות פריצה למחשבים בבניין התחנה הצבאית. לפי כתב האישום, הוא השתמש בזהויות השאולות וניהל בשמן שיחות ארוטיות. הוא אף נאשם שהעתיק תמונות אינטימיות של חיילת בתחנה ממחשבה. לפני כשנתיים, חשף בעמוד הפייסבוק שלו כי הותקף מינית במהלך ילדותו.

*במקרה שאדם בסביבתכם/ן נמצא במשבר ועלול להיות אובדני/ת, אל תהססו, תעודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כמו ער"ן – בטלפון 1201 או באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully