וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחטפה, נכלאה ונאנסה במשך חודשיים ע"י רוצח סדרתי - וזה רגע השחרור שלה

13.6.2017 / 9:54

המשטרה פרסמה קטעים חדשים מרגעי שחרורה של קאלה בראון, שעברה התעללות על ידי טוד קולהפ, מי שרצח שבעה אנשים במשך יותר מעשור, כולל בן הזוג שלה. התמונות לא קלות לצפייה

Seventh Circuit Solicitor's Office

לפני כחצי שנה דיווחנו לכם על טוד קולהפ, תושב קרוליינה הדרומית שרצח שבעה בני אדם במשך תקופה של קצת יותר מעשור, ומעשיו נחשפו רק לאחר שנמצאה אישה כבולה בשלשלאות במחסן בבעלותו. היא הובילה את השוטרים לגופת בן זוגה ולפתרון תעלומת רציחתם של שישה בני אדם בין השנים 2003 ל-2016. קולהפ, עבריין מין מורשע שעבד כמתווך, הודה במעשים וכעת, לאחר סיום משפטו, פורסם תיעוד חדש ומצמרר של שחרור אחת מהקורבנות שלו.

מדובר בקאלה בראון, בת ה-30, שנחטפה, נכלאה ונאנסה על ידי קולהפ. המשטרה בדרום קרוליינה שיחררו אותה לאחר ששמעו את צעקותיה החזקות מבעד ליחידת האחסון בה נכלאה. השוטרים ניסרו את הדלת במשך דקות ארוכות והצליחו להציל את בראון, שישבה לבושה לגמרי, עם שרשרת על הצוואר, כשהיא שעונה על הקיר.

עוד בנושא:
דוגמנית שנחטפה ונאנסה בברוטליות משחזרת את הטראומה בסרט חדש
עשור אחרי: הילדה החטופה חוזרת לבקר במרתף בו הוחזקה כשפחת מין

קאלה בראון משוחררת מהשבי. Seventh Circuit Solicitor's Office via AP, AP
הוחזקה ככה במשך חודשיים. בראון בשבי/AP, Seventh Circuit Solicitor's Office via AP

השוטרים מיד שאלו את בראון אם היא יודעת מה עלה בגורלו של בן זוגה צ'רלי קרבר, שנחטף גם כן.

"את יודעת איפה הגופה שלו?" נשאלה.

"צ'רלי? הוא ירה בו", השיבה.

"מי?"

"טוד קולהפ ירה בו שלוש פעמים בחזה, עטף אותו בבד כחול, שם אותו בטרקטור וכלא אותי כאן. מעולם לא ראיתי אותו שוב. הוא אומר שהוא מת וקבור. הוא אומר שיש עוד כמה גופות קבורות", היא אמרה לשוטרים ההמומים.

בנוסף לתיעוד של רגעי השחרור של בראון פורסם גם תיעוד החקירה הראשונית של קולהופ בן ה-46, וסרטון נוסף בו הוא שומע לראשונה שהרשויות מצאו את בראון כבולה בשטח ביתו. בסרטונים ניתן לראות את השינוי שחל בו - בסרטון הראשון, בו הוא יושב כבול בידיו בביתו, הוא מכחיש שירה בקרבר או חטף את בראון ומבקש לראות עורך דין. אולם בסרטון החקירה, שצולם יומיים לאחר מכן, הוא נראה לא מוטרד בכלל מההאשמות נגדו ואפילו מצחקק מדי פעם בזמן שהוא מספר איך רצח שבעה אנשים במשך 13 שנים.

עוד באותו נושא

"הרוצח שאכל גופות" זוכה מאשמה: "רציתי תשומת לב"

לכתבה המלאה

קולהופ שומע "לראשונה" שיש אישה שהוחזקה בשבי בביתו

ואז בחקירה הוא מתאר את מעשי הרצח שלו: "כמו משחק וידאו"

"אני אסביר לך – ברגע שהתחלתי אז כבר הייתי מושקע בזה", הוא אמר בחדר החקירות בזמן שתיאר את הרצח המרובע שביצע בחנות אופנועים ב-2003, שם ירה בבברלי גיא, בריאן לוקאס, סקוט פונדר וכריס שרבט – בחלקם תוך שהם מנסים להימלט מהחנות.קרובי הקורבנות אמרו למגזין PEPOLE שלפי הרשויות, המניע של קולהופ למסע הרצח הזה היה נקמה בעקבות תחושה שלו שזילזלו בו כלקוח בחנות.

"זה היה כמו משחק וידאו", הוא אמר בחקירה, "זה היה בניין גדול ואני רוקנתי אותו תוך פחות מ-30 שניות. אני מצטער להגיד לכם את זה, אבל הייתם גאים בי".

טוד קולהפ, החשוד בחטיפה וברצח בדרום קרוליינה. רויטרס
תמונת המעצר של טוד קולהפ/רויטרס

12 שנים לאחר מכן, קולהופ רצח את ג'וני ומייגן קוקסי. בחקירתו סיפר שהוא רצח את ג'וני בירי של שני כדורים בחזה. הוא החזיק את מייגן בשבי לתקופה קצרה – באותו חדר איחסון בו הוחזקה לאחר מכן קאלה בראון, אולם רצח אותה לאחר מספר ימים לדבריו. "כל יום היא רצתה פיצה ממסעדת 'ליטל סיזר'. שנאתי את זה. זה עשה לי צרבת", הוא אמר בחקירה, "פיצה של ליטל סיזר, משקה ד"ר פפר, רול קינמון וסיגריות ניופורט. אם תלכו לבניין הזה תמצאו קרטונים לא משומשים של סיגריות ניופורט שקניתי לה. ואז היא השתגעה וניסתה לשרוף את הבניין שלי".

ב-31 באוגוסט בשנה שעברה הוא רצח את בן זוגה של קאלה בראון, צ'ארלי קרבר ולקח אותה בשבי. היא נמצאה בנובמבר לאחר שהרשויות גילו מעמוד הפייסבוק שלה שהיא וקרבר תכננו ללכת לעבוד בניקיון בשטח של קולהופ ביום שבו נעלמו (וכפי שבראון סיפרה לאחר מכן – זה אכן מה שהם עשו לפני שהיא נלקחה בשבי והוא נרצח).

קאלה בראון וצ'רלי קארבר שנעדרו מאז אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
בראון וקרבר - הלכו לנקות בביתו של רוצח סדרתי/צילום מסך, פייסבוק

לפני כחודש קולהופ הודה בשבעה מקרי רצח ונידון למאסר עולם ללא אפשרות לשחרור. שלושה חודשים קודם לכן פורסם ראיון ראשון עם קאלה בראון, אותו העניקה לתוכנית של ד"ר פיל. "לא משנה מה הוא עשה לי, הוא לא הצליח לשבור אותי", היא אמרה, "הוא לא הצליח להרוס את מי שאני ואני ניצחתי... הוא ניסה למחוץ אותי, אבל אני לא שבורה".

קאלה בראון: "אני ניצחתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully