וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הבריחה של האחים החמודים הללו ימיס לכם את הלב

15.6.2017 / 6:45

ילד קטן רצה לעזור לאחיו התינוק להימלט מהעריסה ומחדר הילדים. תחילה הכניס כיסא לעריסה, ולאחר מכן נעזר בו כדי לצאת בעצמו וכדי לעודד את אחיו ללכת בדרכו. התוצאה: מתוקה ממש

Daily Bumps

אין קשר כמו זה שבין אחים קטנים, לטוב וגם לרע. אנחנו, ברשותכם, נתעסק הפעם בטוב: הקטע הזה מציג ילד צעיר עם אחיו הצעיר עוד יותר, שנמצא בעריסה, רוצה לצאת ממנה אבל לא יודע כיצד.

אל דאגה, האח הבכור נכנס לחדר הילדים עם כיסא פלסטיק כחול. תחילה, הוא מכניס אותו לעריסה, באמצעות אחיו הקטן. האח הבכור מטפס פנימה, ואומר לאחיו: "אני מחזיק, פין", בזמן שפין מנסה להחזיק בשארית כוחותיו את הכיסא.

לאחר מכן, האח הבכור מדגים לפין כיצד לעמוד על הכיסא ולקפוץ החוצה. "תעשה ככה", הוא אומר לו, לפני שמדלג מהעריסה לרצפה. בזמן שפין מנסה ללכת בדרכו של אחיו, האח הבכור מעודד אותו ואומר: "אתה יכול לעשות את זה, פין".


עוד בנושא:

ההורים חשפו מה עושים התאומים שפשוט לא מוכנים ללכת לישון
מה התינוק הזה עשה שגרם לאלפי אנשים לשתף את הסרטון?

אח מסייע לאחיו התינוק לברוח מהעריסה. Daily Bumps, צילום מסך
"קפוץ אלי! קפוץ אלי, פין"!"/צילום מסך, Daily Bumps

והוא באמת הצליח. בזמן שהאח הצעיר היסס וחשש מעט, אחיו הבכור עמד בצד השני של העריסה ואמר: "קפוץ אלי! קפוץ אלי, פין"!" בסופו של דבר פין הצליח להגיע למעקה, ואחיו הבכור הצליח למשוך אותו החוצה. הסרטון מסתיים בזה שהשניים יוצאים מחדר הילדים. המשימה הושלמה, ובצורה החמודה ביותר שאפשר היה להשלים אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully