וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים קרדשיאן" הברזילאית הוחרמה מתחרות הישבנים - כי ישבנה גדול מדי

13.6.2017 / 11:50

תחרות הישבנים השנתית של ברזיל, "מיס באם-באם", מייצרת שוב כותרות בעולם כשהפעם אחת המתחרות המובילות הוחרמה מהתחרות לאחר שנמצא שישבנה גדול ב-2 ס"מ מהגודל המותר לתחרות - אבל זה לא נגמר שם

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

בסרטון - ככה נראו המתחרות בשנה שעברה

אז מי תהיה מיס "באם-באם" השנתית? עוד לפני שתחרות הישבנים הפופולארית של ברזיל יוצאת לדרך, אחת המתמודדות המובילות לזכייה בה, מריאנה סוארס, הוחרמה מהתחרות. הסיבה: הישבן שלה גדול מדי. רגע, זו לא הסיבה שלשמה התכנסנו?

סוארס, שמוכרת בציבור גם כ"קים קרדשיאן הברזילאית", נכנסה למשטר דיאטה ואימונים קפדני ואפילו עברה ניתוח בישבנה כדי להיכנס לתחרות ולזכות בתואר המפוקפק - הישבן היפה ביותר בברזיל. לבת ה-34 שחלמה על הזכייה נאמר שהשינויים שעשתה לישבנה דרסטיים מדי. רוחבו מגיע ל-109.2 ס"מ - 2.2 ס"מ יותר מהגודל המרבי המותר בתחרות, העומד על 107 ס"מ. "חשבתי שההשתתפות בתחרות תעניק לי הכרה בתקשורת כדי שאוכל להשתתף בתחרויות נוספות בכל העולם", היא אמרה בתגובה לאתר הברזילאי 'דרופס קפה', "זה יהיה נהדר להביע חותם בעולם הזה ולעודד נשים אחרות לאמץ אורח חיים בריא. אני חושבת שזה לא הוגן להגביל את גודל הישבן. איך נהוג לומר? הגודל לא קובע".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אם ובתה מככבות בתחרות הישבנים השנתית בברזיל

לכתבה המלאה

אבל סוף טוב, הכל טוב - הכותרות עשו את שלהן, הקריטריונים נבחנו היטב ואחרי מדידות נוספות הוחלט לאשר את השתתפותה בתחרות. את ההודעה המשמחת היא בישרה לעוקביה באינסטגרם: "עכשיו זה רשמי!!! אני מתחרה בתחרות הבאם באם 2017. תודה לכל מי שתמך בי". סוארס תייצג את ריו גראנדה דו נורטה לצד 26 מתמודדות נוספות.

בתחרות תשתתף השנה גם ג'יליאן בונאר בת ה-24 שעלתה לכותרות אחרי שנדרה נדר להסיר את שתלי הסיליקון שלה מהישבן כדי שלא יהיה לה "יתרון בלתי הוגן" על בנות אחרות. מתחרה אחרת, רנג'ל קרלוס, חשפה שהיא נמצאת במערכת יחסית פוליאמורית עם גבר ואישה - איתם היא מגדלת ילד. כמו כן, לראשונה השנה משתתפת בתחרות מתמודדת לא ברזילאית (שפנפנת פלייבוי אמריקאית) ומתמודדת קטועת רגל. בשנה שעברה היו אלה אמה ובת שהשתתפו בתחרות יחד וזכו לאהדה רבה.

למיס באם-באם הנוכחית, אריקה קנלה מבאהיה, יש את גודל הישבן המקסימלי המותר לתחרות. עם ישבן ברוחב 107 ס"מ היא לקחה הביתה פרס בסך 19 אלף ליש"ט וחוזה דוגמנות משתלם מאוד. בת ה-20 עשתה קעקוע של דונלד טראמפ ביום שבו זכה בבחירות בארה"ב וחשפה שכריסטיאנו רונאלדו הזמין אותה לארוחת ערב אחרי שהשניים שוחחו בוואטסאפ.

"הוא שלח לי הודעה בוואטסאפ בה כתב 'רוצה לבוא לדירה שלי? אני רוצה לראות אותך'. הוא אירגן רכב שיבוא לאסוף אותי מהמלון שלי בליסבון. הכל היה נראה בסדר עד שדיברתי איתו מהדרך אליו, והוא הודיע לי שבגלל שאני מאחרת יש לו רק רבע שעה בשבילי. אני לא בחורה של חצי שעה, ובטח לא של רבע שעה, אז ניתקתי לו, ואז הוא חסם אותי בווטסאפ".

בתחרות הישבנים שתערך השנה בפעם השמינית מתחרות 27 נשים, שכל אחת מייצגת מדינה אחרת בברזיל. יותר מ-17 מיליון ברזילאים הצביעו בתחרות שנערכה בשנה שעברה כשהזוכות בתחרות הופכות לכוכבות ענק ומרוויחות מיליונים בחוזי דוגמנות ובפרסומות. התחרות תתחיל באופן רשמי ב-7 באוגוסט, כשבשנה שעברה הגמר נערך רק בנובמבר כך שלבנות יש מספיק זמן לשכנע את הברזילאים להצביע לישבן שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully