וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמ"ל של הימין הקיצוני: תשעה נעצרו בחשד להפרת צווי הרחקה מיו"ש

12.6.2017 / 9:12

המשטרה פשטה על דירה בירושלים ועצרה תשעה פעילי ימין, שנלקחו לחקירה בימ"ר ש"י. אחד העצורים: יעד מרכזי של המחלקה היהודית בשב"כ שנעצר בשבוע שעבר. עו"ד בן גביר: "המשטרה מתעללת בנערי הגבעות, האחריות לתגי המחיר היא עליה"

ניידת משטרה. מגד גוזני
החשודים נלקחו לחקירה בימ"ר ש"י/מגד גוזני

תשעה צעירים נעצרו הלילה (שני) בירושלים בחשד להפרת צווי הרחקה מנהליים משטחי יהודה ושומרון. התשעה, פעילי ימין ונערי גבעות המתגוררים בדירה בשכונת קריית משה בבירה, נלקחו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ש"י.

בין העצורים היה אחד היעדים המרכזיים של המחלקה היהודית בשב"כ, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לתקיפת פעילי שמאל במאחז באיזור השומרון.

עורך דין איתמר בן גביר, המייצג את חלק מהחשודים, מסר: "המשטרה מתעללת בנערי הגבעות, רודפת אותם ומתעמרת בהם. במצב הזה האחריות לתגי המחיר היא על כתפי המשטרה בלבד. כשרודפים צעירים עד חורמה ודוחפים אותם לקיר, לא פלא שמקצתם מגיבים ולא יכולים לשבת בשקט. אני קורא למשטרה, לפרקליטות ולשב"כ להפסיק את הרדיפה כדי להרגיע את הרוחות בשטח".

את יתר החשודים מייצגים עו"ד עדי קידר ועו"ד נתי רום. מארגון חוננו נמסר כי הלילה חולקו בנוסף שני צווי הגבלה מנהליים חדשים האוסרים על יצירת קשר, בחתימת אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully