וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה הורחק מבי"ס עקב חשד להטרדות תלמידים - והועסק בבי"ס אחר

תלמידים מבית ספר דתי בירושלים התלוננו במשטרה כי המנקה ביצע בהם מעשים מגונים, אך לאחר שהורחק - נתקלו בו בבית ספר אחר בעיר, כך נודע לוואלה! NEWS. עיריית ירושלים: "הוא הועסק בשנית למשך יום אחד בלבד, העברנו הנחייה מידית להפסיק את עבודתו"

בית הספר בצפון תל אביב בו המורה נחשד בעבירות מין בקטינים 7 ביוני 2017. ראובן קסטרו
נאלצו להתקל במי שביצע בהם מעשים מגונים/ראובן קסטרו

עובד ניקיון מטעם עיריית ירושלים חשוד כי ביצע מעשים מגונים בקטינים בבית ספר ממלכתי דתי בעיר. ואולם, במקום להפסיק את עבודתו עד תום הבירור – הוא המשיך לעבוד בבית ספר אחר, כך נודע לוואלה! NEWS.

לפני כחודש נחקר העובד בעקבות תלונות שהגישו הורים ותלמידים מבית הספר לעירייה ולמשטרה והורחק מעבודתו. לטענתם, העובד נגע מעל הבגדים באיברי המין של התלמידים בזמן שהלכו לשירותים. עם זאת, קבוצת תלמידים מבית הספר שעוברת שיעורים בבית ספר אחר – הופתעה לגלות שם את אותו העובד.

לדבריהם, העובד קיבל את פניהם בחיוך ודיבר איתם, "כאילו לא קרה שום דבר". עם היוודע להנהלת בית הספר השני על החשדות, העובד פוטר. באותו היום ולאור חששות התלמידים, מורי בית הספר הסכימו ללוות אותם לשירותים.

עוד בוואלה! NEWS
המ"פ שסירב להשתתף בתרגיל בשל חוסר שעות שינה לחייליו הודח מתפקידו
הסטודנטים מאיימים: "נשבות אם הקוד האתי של אסא כשר יעבור"
נתניהו לראשי הקואליציה: בוחן הצעה שתגביל הזכות לעתור לבג"ץ

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים פועלת באופן נחרץ לטיפול בכל תלונה. עם קבלת הידיעה אודות עובד שנחשד בעבירות מיניות כלפי ילדים, העבירה עיריית ירושלים הנחייה חד משמעית להפסיק את עבודתו של העובד במוסדות החינוך עד לסיום חקירת המשטרה".

"לצערנו, על אף הנחייה זו, הועסק עובד הניקיון במשך יום אחד בשעות אחר הצהריים בבית ספר. כאשר הדבר נודע לעירייה היא הנחתה את הקבלן להוציא לאלתר את העובד מבית הספר והקבלן הוזמן לבירור שיתקיים השבוע במנהלת חינוך ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully