וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בפראות, דרס למוות - ונמלט: עדויות מה"פגע וברח" בבאר שבע

12.6.2017 / 0:22

בסרטוני אבטחה שהגיעו לידי וואלה! NEWS, תועדו רגעי הבריחה של הנהג הפוגע מהתאונה שאירעה ביום שישי. עדי ראייה במקום סיפרו כי ראו את הנהג "עושה רונדלים" ונמלט לאחר הפגיעה. חרף התיעוד והעדויות, המשטרה טרם איתרה את הנהג הפוגע

עריכה: יוסי אלטר

"ראיתי את הרכב עושה רונדלים וחראקות, וכמה דקות לאחר מכן בורח מאזור התאונה" - כך סיפר אתמול (ראשון) אחד הצעירים שהיו עדים לתאונת ה"פגע וברח" שאירעה ביום שישי בבאר שבע, ובה נהרג דר רחוב כבן 30. בתיעוד מצלמות האבטחה של סניף "מחסני השוק" שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה הנהג הפוגע בורח מהזירה בנסיעה פראית, לאחר שלפי עדי הראייה פגע בדר הרחוב והשאיר אותו מוטל בצד הדרך. חרף התיעוד ועדי הראייה, המשטרה טרם הצליחה לאתר את הנהג החשוד.

אתמול בבוקר הגיעו בני משפחתו של ההרוג לזהות את הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. לדברי בעלי עסקים באזור, מדובר במחוסר דיור מוכר בעיר.

עוד בוואלה! NEWS
המ"פ שסירב להשתתף בתרגיל בשל חוסר שעות שינה לחייליו הודח מתפקידו
הוארך מעצר החשוד ברצח בת זוגו: "שמעתי קולות שאני חייב להרוג אותה"
העיתונאי יגאל סרנה יפצה את בני הזוג נתניהו ב-115 אלף שקל

פגע וברח בב"ש- רכבו של הנהג שדרס למוות דר רחוב כבן 30 תועד במצלמות האבטחה, שניות לאחר האירוע. מערכת וואלה! NEWS
הנהג תועד בורח בפראות מהמקום. תמונה ממצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

מצבו של ההרוג הוגדר תחילה בינוני, אלא שלאחר פינויו לבית החולים סורוקה שבעיר מצבו הידרדר במהירות ונקבע מותו. הוא אותר על ידי עוברי אורח בסמוך לאחד הפאבים בעיר העתיקה, כשהוא מוטל על הכביש. סיירים שהגיעו לזירה בערב התאונה סרקו את האזור, אך לא הצליחו למצוא את המכונית או את הנהג המעורבים. מאז, נמשכים מאמצים לאיתור עדים נוספים לאירוע.

(עדכון ראשון: 20:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully