וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נוסעים דיברו על טרור בטיסה - והמטוס נחת נחיתת חירום

11.6.2017 / 12:13

טיסה שהייתה בדרכה מסלובניה ללונדון נחתה בקלן אחרי שנוסעים דיווחו כי שלושה אנשים שוחחו על נושאים מחשידים, והזכירו "פצצה" ו"חומר נפץ". המשטרה ערכה פיצוץ מבוקר לאחד התיקים שלהם, אך לא נמצאו בו חומרים מסוכנים

מטוס של חברת איזיג'ט, 2017. רויטרס
הנוסעים פונו דרך יציאות החירום. טיסה של איזיג'ט/רויטרס

מטוס שהיה בדרכו ללונדון נחת אתמול בקלן, גרמניה, לאחר ששלושה נוסעים שהיו בטיסה שוחחו על "פעילות טרור" וגרמו לחשש ביטחוני – כך מסרו הרשויות. השלושה נעצרו עם נחיתת טיסת "איזיג'ט", שיצאה מלובליאנה, סלובניה. לא נמסרו פרטים נוספים על החשודים.

"החקירה נמשכת בחשד לתכנון של מעשה אלימות משמעותי שהיה מסכן את המדינה", נמסר. דובר של המשטרה אמר היום (ראשון) כי תיק חשוד שהיה שייך לחשודים נבדק והושמד בפיצוץ מבוקר, אולם הבהיר כי הרשויות לא מצאו בו חומרים מסוכנים.

לפי נמל התעופה בקלן, המשטרה ערכה חיפושים במטוס ותשאלה את הנוסעים לאחר שכל 151 הנוסעים פונו בבטחה מהמטוס דרך יציאות החירום. עוד נמסר כי שישה מטוסים אחרים הופנו לנמלי תעופה חלופיים כתוצאה מחקירת המשטרה שהשפיעה על התנועה האווירית במשך כמה שעות.

בעיתון הגרמני בילד צוטט דובר המשטרה הפדרלית שלפיו הטייס החליט לנחות בקלן אחרי שנוסעים סיפרו לדיילים שאותם שלושה אנשים השתמשו במילים מחשידות, כמו "פצצה" ו"חומר נפץ".

עוד ידיעות מהעולם
רוחות מלחמה במפרץ: הבידוד הקטארי עוד עלול לחזק דווקא את איראן
מקרון מקווה להצלחה מהדהדת של מפלגתו החדשה: צרפת בוחרת פרלמנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully