וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד במלון יוקרה בת"א בתל אביב אנס אישה בחדרה

11.6.2017 / 11:15

על פי החשד, נכנס העובד לחדרה של המלוננת בבית המלון ברחוב הירקון שבעיר וביצע בה עבירות מין. בית המשפט הורה לשחררו בתנאים מגבילים אך הסכים להמתין לערעור המשטרה

עובד תחזוקה בבית מלון בתל אביב נעצר בסוף השבוע בחשד שאנס אישה בחדרה. ביום שישי התקבל דיווח במשטרה שלפיו נכנס העובד לחדרה של המתלוננת במסגרת עבודתו, אז ביצע בה את זממו.

בדיון בהארכת מעצרו הורה בית משפט השלום בעיר לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, אך אפשר את עיכוב החלטת השחרור עד להגשת ערעור על ידי המשטרה. היום (ראשון) יתקיים הדיון בערעור המשטרה בבית המשפט.

ביום שישי נעצרו ארבעה תושבי באר שבע בחשד למעורבות באונס צעירה באילת. על פי החשד, האונס התרחש בעת שהאישה התארחה בדירה בעיר במהלך הלילה. מחקירת המשטרה עלה כי האישה והארבעה שתו אלכוהול ביחד, ואחד מהם ניצל את מצבה "תוך שימוש בחומרים אסורים". נבדק הקשר של השניים הנוספים שהיו בדירה למקרה.

הארבעה נעצרו עקב דיווח של אזרחים מודאגים למשטרה על "אישה שנמצאה נסערת בצורה לא שגרתית". צוות משטרה שהגיע למקום תשאל אותה, והביא אותה בפני חוקרת לעבירות מין ואלימות. מעצרם הוארך היום בבית משפט השלום באילת עד ליום שלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully