וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העימות החריף באולפן וואלה! NEWS: מרגלית מתנצל בפני גבאי

11.6.2017 / 0:28

הח"כ המתמודד לראשות מפלגת העבודה התנצל בפני יריבו על שלעג לרמת האנגלית שלו בעימות שנערך באולפן וואלה! NEWS: "תגובתי הייתה צריכה להיות אחרת, לא הייתה כוונה לפגוע אישית"

עריכה: ניר חן

חבר הכנסת אראל מרגלית (המחנה הציוני) התנצל אמש (שבת) על דבריו כלפי השר לשעבר אבי גבאי בעימות בין המתמודדים לראשות מפלגת העבודה, בתחילת שבוע שעבר באולפן וואלה! NEWS. מרגלית לעג בעימות לידיעת האנגלית של גבאי, ואמר לו בהקשר לידיעה מהתקשורת האמריקנית: "אולי תרגמו לך לא נכון".

בעימות נוסף בין המועמדים, שהתקיים אמש במודיעין, אמר מרגלית: "בעימות הקודם (בוואלה! NEWS - ט"ש) הותקפתי בגלל תרגום לא נכון של דבריי בתקשורת הזרה. אני מודה שהיה לי חשוב להשמיע את האמת, אבל תגובתי כלפי אבי הייתה צריכה להיות אחרת. אני מתנצל על כך, לא התכוונתי לפגוע".

גבאי לא הגיב להתנצלותו של מרגלית. בזמן העימות שודר ריאיון שהוקלט מראש עם מרגלית בתכנית "גב האומה" בערוץ 10, שבו סירב מרגלית להתנצל בפני גבאי. במהלך השבוע הוא חזר על טענתו המקורית, ואמר כי "אבי גבאי שיקר גם לגבי הריאיון באנגלית".

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
מרגלית וגבאי לאחר העימות באולפני וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

בפתיחת העימות, בהנחיית העיתונאית דפנה ליאל, הסביר מרגלית: "אנחנו מפלגה מפוארת, המפלגה שבנתה את המדינה וזו לא סיסמה. המסורת שלנו היא מסורת דמוקרטית, אנחנו לא 'כולנו' ולא 'יש עתיד': אנחנו עושים בירור עמדות אמיתי ומקיף, גם אם לעיתים תקיף ואפילו קולני".

לדבריו, העובדה שהמילה הלועזית שאמר בריאיון, "לייבור", תורגמה על ידי גבאי למילה "מרכז" יצרה "איזו אי נעימות, אך לא הייתה כוונה לפגוע בך אישית. צריכים לזכור שבסוף, אנחנו נפעל יחד תחת מי שייבחר כדי לקיים אופוזיציה לוחמת להחלפת נתניהו וכמחנה שמאל גדול גאה ומאוחד".

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
"נפעל תחת מי שייבחר כדי ליצור אופוזיציה לוחמת". מרגלית בעימות באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

גבאי הגיב בשבוע שעבר למתקפה של מרגלית נגדו, ואמר בריאיון לגל"צ: "מנסים לעשות לי מה שעשו לדוד לוי, כאילו לא עברו 40 שנה. אני לא דוד לוי, אני הייתי קצין, יש לי תואר ראשון ותואר שני, הייתי מנכ"ל של חברה בינלאומית ארבע שנים וחצי, עשיתי עסקים בעולם. מה הוא חושב, שאני לא יודע אנגלית?

"אין גזענות במפלגת העבודה, אני מסתובב בקיבוצים ובמושבים, אין דבר כזה. יש את אראל מרגלית - ילד פריבילג שגדל עם כפית שמנת בפה. יש כאלה שעסוקים בלקיחת הקמפיין למקום שלילי, למקום של רק נגד ונגד. מה שאראל מרגלית עושה זה תוצר של תסכול והיסטריה. האיש חבר כנסת חמש שנים, מגיש מועמדות לראשות המפלגה, ואיש לא תומך בו. והוא רואה אותי, מישהו שנכנס לפני חצי שנה ומוביל בסקרים, אז הוא עסוק בי".

באירוע נוסף במהלך העימות, הציג מרגלית קטע מריאיון של אבי גבאי לדנה ויס בחדשות 2, שבו הצהיר גבאי כי הצביע בעבר לליכוד. גבאי השיב: "לא הצבעתי לליכוד, אני לא זוכר דבר כזה". מרגלית ענה: "הנה עוד שקר, אבל אמרת!".

לאחר מכן הסביר גבאי: "הבלבול שלי היה כשאני הצבעתי לאריאל שרון, אצלי בראש הוא 'קדימה', ואז כששאלו אותי אמרתי ליכוד". לטענתו, "אני זכרתי אז שהוא ליכוד אבל זה הכול, זה כל הבלבול, שום דבר מעבר לזה". הוא הבהיר: "אני הצבעתי לאריאל שרון". ראש הממשלה לשעבר שרון התמודד בבחירות רק בראשות הליכוד.

(עדכון ראשון: 22:07)

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
"אני לא דוד לוי". גבאי לפני העימות/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully