וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטיני בן 35 נהרג מירי כוחות צה"ל בעימותים ברצועת עזה

10.6.2017 / 0:52

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי בעימותים שפרצו באזור ג'בליה נפצעו 16 מפגינים, שיידו אבנים לעבר כוח צה"ל בסמוך לגדר המערכת. משרד הבריאות בעזה מסר כי ארבעה מהפצועים נפגעו מירי חי. גורם צבאי: "נבדקת טענה פלסטינית על הרוג ופצועים כתוצאה מירי של צה"ל"

הפרות סדר סמוך למחסום ארז, רצועת עזה, אוקטובר 2015. רויטרס
הפרת סדר ברצועת עזה, אוקטובר 2015/רויטרס

פלסטיני בן 35 נהרג אתמול (שישי) מירי כוחות צה"ל במהלך עימותים בצפון רצועת עזה - כך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים. בתקרית נפצעו 16 נוספים, אולם טרם ברור מצבם. ממשרד הבריאות נמסר כי שניים מהפצועים נפגעו מירי כדורי גומי, אחד מרימון גז ועשרה נוספים משאיפת עשן.

ההרוג, עאיד חמיס ג'מעה, השתתף בהפרות סדר בסמוך לגדר המערכת באזור ג'בליה, במהלכן יודו אבנים לעבר חיילי צה"ל והובערו צמיגים. הג'יהאד האיסלאמי טען כי ג'מעה היה פעיל הארגון. גורם צבאי מסר כי "נבדקת טענה פלסטינית על הרוג ומספר פצועים כתוצאה מירי של צה"ל לעבר מפגינים ברצועת עזה".

ביום שלישי האחרון נהרג פלסטיני בן 34 מירי צה"ל בעימותים על גדר המערכת בדרום הרצועה. ההרוג, לדברי הפלסטינים, הוא פאדי אברהים אסמאעיל נגאר, תושב חאן יונס. הוא פונה לבית החולים האירופי בעזה ושם מת מפצעיו. דובר צה"ל אישר כי פלסטיני אחד נפצע מירי במהומות, והוסיף כי לא ידוע על הרוג. בהפרת סדר אלימה נוספת בתחילת השבוע נפצעו שניים נפצעו של כוחות צה"ל.

(עדכון ראשון: 19:20)

עוד בוואלה! NEWS:
מיי קיבלה מנדט מהמלכה: "נוביל את בריטניה בתקופה קריטית"
חייל צה"ל הותקף במאה שערים בידי תושבים חרדים - וחולץ ללא פגע

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully