וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי: נבטיח יציבות; קורבין: הקמפיין שלנו שינה את הפוליטיקה לטובה

מנהיג מפלגת הלייבור צייץ בחשבון הטוויטר שלו תגובה לתוצאות המדגמים והתגאה בהישגיו. סגנו: מיי הבטיחה שאם לא תזכה לרוב בפרלמנט - קורבין יהיה ראש הממשלה

ג'רמי קורבין מצביע 8 ביוני 2017. רויטרס
"פוליטיקה חיובית". קורבין, אמש/רויטרס

מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה ג'רמי קורבין התייחס הלילה (שישי) לתוצאות מדגמי הבחירות שפורסמו במדינה והביע גאווה בקמפיין מפלגתו בחודשים האחרונים. "אני רוצה לשלוח תודות לכל מי שהצביע בעדנו ובעד החזון הרדיקלי שלנו לבריטניה הוגנת יותר. הצוות שלנו עבד כל כך קשה על הקמפיין הזה - מדפיקות על דלתות לרשתות חברתיות - וזה נהדר שזכינו לכל כך הרבה תמיכה ברחבי המדינה. לא משנה מה יהיו התוצאות הסופיות, הקמפיין החיובי שלנו שינה את הפוליטיקה לטובה", כתב קורבין. הבוקר, התראיין לאחר פרסום רוב תוצאות האמת, ואמר כי "די ברור מי ניצח בבחירות" - לאחר שמפלגתה של מיי אמנם נותרה הגדולה ביותר בפרלמנט, אבל ללא רוב מוחלט.

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי אמרה כי היא "יודעת שבריטניה צריכה תקופה של יציבות, ומה שלא תהיה תוצאת הבחירות, השמרנים ימלאו את חובתם לספק את היציבות הזו". עד כה זכתה מפלגתה של מיי ב-315 מושבים בפרלמנט מתוך 650.

סגנו של קורבין, טום ווטסון, אמר כי הקדמת הבחירות הייתה "רעה מאוד" בשביל ראשת הממשלה תרזה מיי, שלפי המדגמים לא צפויה להשיג למפלגתה רוב בפרלמנט. לדברי ווטסון, בלייבור מתכוונים לעמוד על כך שמיי תעמוד בהבטחתה, שלפיה אם המפלגה השמרנית שבראשה היא עומדת לא תזכה לרוב, ראש הממשלה הבא יהיה מנהיג הלייבור קורבין.

"אנחנו עדיין לא יודעים את התוצאות הסופיות של הבחירות, מוקדם מדי לומר, אבל זה נראה שהתוצאה תהיה רעה מאוד בשביל מיי", אמר ווטסון. "היא אמרה כי אם המפלגה תפסיד שישה מושבים ותאבד את הרוב – קורבין יהיה ראש הממשלה", הוסיף. "התוצאות עוד לא הגיעו בשלמותן, אבל אנחנו מצפים שתעמוד במילותיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תרזה מיי ובעלה פיליפ מצביעים 8 ביוני 2017. רויטרס
"הבטיחה לוותר על ראשות הממשלה אם תאבד את הרוב". מיי/רויטרס
בחירות בבריטניה, יוני 2017. רויטרס
ספירת הקולות בבריטניה, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully