וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: תושב יבנה צולם מתעלל בכלבו בכניסה לבניין מגוריו

8.6.2017 / 19:03

ועד הבית בבניין חשד שהשכן החדש מתאכזר לחיית המחמד שלו, ולאחר שהוא תועד בועט ומשליך אותו בלובי הסרטון הועבר לעמותת "תנו לחיות לחיות", שפנתה למשטרה. הכלב נלקח מבעליו, שנמלט מהשוטרים

צלמים זמניים מורשים

סרטון שהגיע לידי עמותת "תנו לחיות לחיות" מתעד גבר בועט בעוצמה בכלב בלובי של בניין ביבנה. בתיעוד ממצלמת האבטחה במקום נראה האיש, בשנות ה-30 לחייו, אוחז בעגלת תינוק ובצווארו של הכלב הקטן, ולאחר מכן בועט בו בעוצמה לתוך המעלית בבניין.

האיש, שעבר לאחרונה להתגורר בבניין, נראה בקטע אחר מחזיק בכלב בצווארו, פותח את דלת הבניין ומשליך את הכלב בעוצמה רבה על הרצפה. שכניו חשדו שהוא מתעלל בכלבו, והעבירו את הסרטון לעמותת "תנו לחיות לחיות", שראשיה פנו למשטרה. ניידת שהוזעקה לבניין חילצה את הכלב מהבעלים, שנמלט מהדירה והמשטרה מחפשת אחריו.

"הסרטון הזה הוא רוע בהתגלמותו", אמרה אתי אלטמן מתנו לחיות לחיות, "לצערי אנחנו מקבלים יותר מדי דיווחים כאלה. למזלו של הכלב, ועד הבית גילה ערנות ואחריות והשכנים לא היו אדישים לסבל הגדול שלו, ולאחר מכן השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפקד משטרת יבנה שלומי בן שטרית פעלו מהר ודאגו ששוטרים יחלצו אותו. אבל כמוהו יש רבים והם זועקים בלי שאף אחד שומע. אני מצפה שהאיש הנורא הזה ייעצר ויעמוד לדין וישלם מחיר כבד על מעשיו".

התעללות בכלב. מערכת וואלה! NEWS
צער בעלי חיים. תיעוד המקרה, מתוך מצלמות האבטחה בבנין/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully