וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה דוגמנית לפתות את בעלה לבגוד בה - ולא ציפתה שהוא יגיב ככה

15.6.2017 / 13:04

אישה אמריקאית פנתה לתכנית העוקץ המקוונת "לתפוס בוגד" ובניגוד לשאר המשתתפות - ביקשה לשלוח דוגמנית שתפתה את בעלה כדי שהוא יבגוד בה ויתן לה סיבה מספיק טובה להתגרש ממנו. האם הוא נפל במלכודת?

To Catch a Cheater

בפרק החדש של תכנית העוקץ לבוגדים, "לתפוס בוגד", בה בני זוג נבחנים בנאמנותם, שלחה אישה אמריקאית נואשת לגירושין דוגמנית הלבשה תחתונה מהממת כדי שתפתה את בעלה. בניגוד לנשים וגברים אחרים שהופיעו בתכנית כדי לבדוק האם בני זוגם יעמדו במבחן הנאמנות - זו קיוותה שבעלה יכשל בו. כשלון במבחן יעניק לה, לדבריה, את הפריבילגיה להתגרש ממנו.

האישה, ג'ולי שמה, פנתה לתכנית היוטיוב הפופולארית בהנחיית לואיס מרקדו והם שלחו למשרד של הבעל בקליפורניה דוגמנית שתנסה לפתות אותו לעיני המצלמות הנסתרות ואשתו שמביטה בנעשה מאחורי המסך. היא סיפרה בסרטון: "אנחנו נשואים כבר הרבה זמן וכל פעם שאנחנו נכנסים לויכוח הוא קורא לי בשמות. אני מוכנה להתחיל את החיים שלי עכשיו".

אישה מנסה לגרום לבעלה לבגוד בה. צילום מסך
הנה... עוד נגיעה אחת ואני מתגרשת ממנו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בדקה אם החבר יבגוד עם כפילת קים קרדישאן - ואיבדה שליטה מול התוצאה

לכתבה המלאה

כריסטינה הדוגמנית התייצבה מתחת למשרדים לבושה בשמלת עור הדוקה וכשהבעל, רואה חשבון במקצועו, יצא החוצה היא סיפרה לו שהיא בדרך לצילומים של ויקטוריה סיקרסט. השניים פתחו בשיחה והיא החלה לפלרטט איתו. בהתחלה היה נראה שהבעל הולך ליפול במלכודת של אשתו - רק שברגע האמת הוא סירב להצעותיה שכללו בילוי בעיר והחלפת טלפונים והראה לה את טבעת הנישואים שעל אצבעו. בניסיון נואש אחרון לפתות אותו, היא צבטה לו בישבנו - אך הפעם הוא ממש התעצבן, התפרץ וקילל אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פליז תבגוד בי, פליז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ולי התאכזבה לגלות שבעלה לא בוגד בה - חלומה של כל אישה אחרת - ואמרה: "אם הוא לא ישכב איתה, בטח שהוא גם לא ישכב איתי. החיים שלי היו שלו, לשרת אותו, להיות שם בשבילו. אני כבר לא יכולה לעשות את זה יותר". היא הוסיפה: "הייתם צריכים לשלוח לו בחורה שחורה". אחד הצופים כתב בתגובה לסרטון: "לאישה הזאת יש בעיות קשות. אם את לא מרוצה מהנישואים שלך פשוט תעזבי אותו!". אחר הציע שאולי בעלה נמשך לגברים, "תבחנו אותו עכשיו עם איזה גבר חתיך. אולי זה יעבוד".

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully