וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בבריטניה ומצעד הגאווה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

8.6.2017 / 14:00

בחירות בבריטניה:תרזה מיי או ג'רמי קורבין- מי יהיה ראש הממשלה, קומי מעיד בפני הסנאט, צה"ל רוכש עוד מטוסים ובתל אביב מתכוננים למצעד הגאווה מחר

צילום: יותם רונן, בני בן סימון עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

45 מיליון בעלי זכות בחירה יכריעו היום מי יהיה ראש ממשלת בריטניה - תרזה מיי או ג'רמי קורבין. יעקב אילון, שליח וואלה! NEWS ללונדון שמע מריצ'רד מילט ,כותב ופרשן פוליטי, על האנטישמיות ואורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWSמרחיב האם ההימור של מיי השמרנית יוכיח את עצמו או שמא הממלכה הבריטית תקום מחר לראש ממשלה חדש.

היום יעיד בפני הסנאט ג'יימס קומי ראש ה-FBI המפוטר. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון, עם הפרטים.

צה"ל רוכש עוד 17 מטוסי חמקן, F- 35, ובכך משלים רכישת 50 מטוסים מהסוג המתקדם בעולם. אמיר בוחבוט הכתב הצבא של וואלה! NEWS עם הפרטים מבסיס חיל האוויר בחצרים וכן עם פרטים על חוליה שתכננה לרצוח קצין כנקמה על חיסול מאזן פוקהא.

ביומיים האחרונים מתקיים בקיבוץ נען כנס אמני בלונים,
ניר שכטר אמן בלונים ותיק מספר על הטרנדים החדשים בתחום.

מצעד הגאווה ייצא מחר לדרך בתל אביב , מיכל רשף עם כל המספרים שמאחורי קהילת הלהט"ב בישראל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully