וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאנמר: נמצאו הריסות מטוס התובלה הצבאי שנעלם מעל ים אנדמן

8.6.2017 / 6:15

על פי הודעת הצבא בזירת ההתרסקות אותרו גם שלוש גופות. 120 חיילים ובני משפחותיהם וכן אנשי צוות היו על סיפון המטוס שהקשר עמו נעלם מסיבה שטרם התבררה אתמול בשעות הצהריים. בחיפושים השתתפו ספינות ומטוסים צבאיים

מטוס תובלה סיני מדגם Y-8200F שהוסב למטוס צבאי, 7 במאי 2017. בלוג War history, מערכת וואלה! NEWS
מטוס תובלה מדגם Y-8/מערכת וואלה! NEWS, בלוג War history

צבא מיאנמר איתר הבוקר (חמישי) הריסות השייכות למטוס התובלה שהקשר עמו אבד אתמול מעל ים אנדמן. על פי ההודעה, גלגל השייך למטוס וכן גופותיהם של שני מבוגרים וילד אותרו בידי ספינה כ-35 קילומטרים מדרום לעיר החוף לואנגלון. על סיפון המטוס היו 122 נוסעים, בהם 14 אנשי צוות, 35 חיילים ו-73 אנשי צבא ומשפחותיהם.

דובר הצבא מסר כי בין המשפחות היו גם 15 ילדים וכי כמה מהם היו בדרך ללימודים ואחרים לבדיקות רפואיות. עוד נמסר כי לקברניט המטוס היה ניסיון של יותר מ-3,000 שעות טיסה וכי המטוס עצמו נרכש בשנה שעברה וצבר 809 שעות באוויר. בחיפושים אחרי המטוס השתתפו שש ספינות של חיל הים ושלושה מטוסים צבאיים.

המטוס, מדגם 8-Y תוצרת סין, יצא אתמול בשעה 13:06 (שעון מקומי) מהעיירה מייאיק בדרכו ליאנגון ומסיבה שטרם התבררה איבד מגדל הפיקוח את הקשר עמו כשטס מעל הים, כ-32 קילומטרים ממערב לעיירה דוואי. גורם בשדה התעופה אמר אתמול כי "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה למטוס אחרי שנותק עמו הקשר". לדברי הגורם, לא נרשם מזג אוויר חריג בעת היעלמות המטוס אף שמיאנמר נמצאת בימים אלה בעונת המונסונים.

תאונות תעופה מעין אלו נחשבות לנפוצות במדינה שבדרום-מזרח אסיה. בחודש פברואר האחרון נהרגו חמישה חיילים בהתרסקות מטוס חיל האוויר בבירה נייפידאו. בשנה שעברה נהרגו שלושה חיילים כשמסוק צבאי התרסק במרכז מיאנמר. בשנת 2012 נהרגו שני בני אדם ונפצעו 11 בהתרסקות מטוס קל במדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "מרגיש מזוכה מכל החשדות בעקבות הצהרתו של קומי"
דאגה במקום חגיגה לדמוקרטיה: מתח בלונדון לקראת הבחירות
קוריאה הצפונית שיגרה טילים נגד ספינות לכיוון ים יפן

(עדכון ראשון: 5:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully