וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג אקדמי עולמי: האוניברסיטה העברית - המובילה בישראל

8.6.2017 / 3:15

על פי דירוג QS הגיע המוסד הוותיק למקום 145 בעולם ועבר את אוניברסיטת תל אביב, הטכניון ואוניברסיטת בן גוריון. בשלושת המקומות המובילים בעולם נמצאים המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס ואחריו סטנפורד והרווארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלייה של שלושה מקומות. קמפוס הר הצופים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוניברסיטה העברית בירושלים הגיעה למקום 145 בדירוג אקדמי עולמי מוביל– כך עולה מפרסומם הלילה (חמישי) של נתוני דירוג האוניברסיטאות QS. המוסד הוותיק רשם עלייה של שלושה מקומות בהשוואה לשנה שעברה ושמר על מקומו כמוביל בישראל. אחריה מדורגות אוניברסיטת תל אביב, במקום ה-205, הטכניון בחיפה (מקום 224) ואוניברסיטת בן גוריון (מקום 352).

אוניברסיטת תל אביב שדורגה אשתקד במקום ה-212 רשמה השנה עליה של שבעה מקומות ועקפה את הטכניון שירד 11 מקומות מדירוגו ב-2016 כ-213 בעולם. אוניברסיטת בן גוריון רשמה ירידה משמעותית יותר של 32 מקומות ממקומה בשנה שעברה (320). אוניברסיטת בר אילן מדורגת השנה בקבוצת הדירוג שבין 551 ל-600 - עלייה מהדירוג הקודם שבו הייתה בקבוצה נמוכה יותר. אוניברסיטת חיפה רשמה עלייה מהקבוצה שבין 651 ל-700 לקבוצה שבין 601 ל-650. שאר האוניברסיטאות הישראליות לא נכנסו לדירוג שכולל רק את 980 המוסדות הטובים בעולם.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "מרגיש מזוכה מכל החשדות בעקבות הצהרתו של קומי"
דאגה במקום חגיגה לדמוקרטיה: מתח בלונדון לקראת הבחירות
קוריאה הצפונית שיגרה טילים נגד ספינות לכיוון ים יפן

בית ספר לסביבה, אוניברסיטת תל אביב. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
עלייה של שבעה מקומות. אוניברסיטת תל אביב/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בשלושת המקומות הראשונים השנה בעולם נמצאים המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), סטנפורד והרווארד, זאת בדומה לשנה שעברה. אחריהם ברשימה: המכון הטכנולוגי של קליפורניה, קיימברידג', אוקספורד, הקולג' האוניברסיטאי של לונדון, אימפריאל קולג' בלונדון, אוניברסיטת שיקגו ובמקום העשירי המכון הטכנולוגי של ציריך.

דירוג QS מדרג מדי שנה את מוסדות ההשכלה הגבוהה עם הביצועים הטובים ביותר בעולם, תוך בחינה של כ-4,000 מוסדות ודירוג של יותר מ-900 מתוכם. הקריטריונים שעל פיהם נקבע המדרג משקפים את ההשפעה המחקרית, המחויבות לאיכות גבוהה של הוראה, הבינלאומיות והמוניטין העולמי של המוסד בקרב אקדמאים ועובדים. מעמדו של דירוג QS נחשב משני לדירוג שנחאי הצפוי להתפרסם בהמשך השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרופ' מנחם בן-ששון, נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים, אמר כי "דירוג זה הוא הכרה ראויה ומשמעותית של האוניברסיטה העברית כמובילה בזירה האקדמית והמחקרית בעולם. בשנים האחרונות הקדישה הנהלת האוניברסיטה מאמצים רבים לגייס לשורותינו את מיטב התלמידים, המורים והחוקרים ולציידם בכלים הטובים ביותר להצלחה. הפקולטות והסטודנטים שלנו קוצרים הישגים משמעותיים ברמה העולמית בתחומים מגוונים, החל מאמנות ומדעי הרוח ועד למדעים בסיסיים ויישומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully