וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חדש מהפיגוע בלונדון: כך חוסלו המחבלים בידי המשטרה

בסרטון מגשר לונדון שבבירה הבריטית ניתן לראות את ניידת המשטרה מאתרת את החשודים ויורה בהם למוות במתחם האוכל "בורו מרקט". מניין ההרוגים עלה לשמונה עם זיהוי שני קורבנות נוספים

מתוך עמוד הטוויטר News Executive

תיעוד חדש מהפיגוע הקטלני בלונדון: בסרטון שפורסם אמש (רביעי) ניתן לראות את רגעי החיסול של שלושת המחבלים במתחם "בורו מרקט" שבבירת בריטניה בידי השוטרים. מניין ההרוגים בפיגוע עלה אתמול לשמונה, לאחר שזוהו שני קורבנות נוספים.

משרד הפנים הספרדי אישר את דבר מותו של איגנסיו אצ'ווריה, אזרח ספרד בן 39 שנעדר מיום שבת, והעביר ביקורת על כך שלקח לבריטניה שלושה ימים לזהות אותו. "העיכוב גרם לסבל למשפחה", נמסר. מותו של אזרח צרפתי שלישי בפיגוע אושר אף הוא אתמול. עשרה פצועים עדיין מאושפזים בבתי החולים בעיר במצב אנוש.

עוד בוואלה! NEWS:
מיי: "מוכנה לפגוע בזכויות אדם בכדי להגביר את המלחמה בטרור"
זעם בבריטניה: ראש החוליה בלונדון חמק מרשויות המודיעין
חילופי עקיצות בין טראמפ וראש עיריית לונדון: "התירוץ של חאן פתטי"

רגעי החיסול של שלושת המחבלים בידי המשטרה בבירה הבריטית. צילום מסך
תיעוד רגעי החיסול/צילום מסך
יממה לאחר הפיגוע שפקד את לונדון 4 ביוני 2017. רויטרס
שוטרים בלונדון לאחר הפיגוע/רויטרס

המשטרה הבריטית עצרה אתמול בשעות הבוקר חשוד נוסף במעורבות בפיגוע שאירע בתחילת השבוע בלונדון. החשוד, גבר בן 30, נעצר במזרח העיר. בהצהרה של המשטרה נמסר כי הוא חשוד בתכנון פעולות טרור. שבעה בני אדם נהרגו בפיגוע שאירע בגשר לונדון ובשוק בורו הסמוך.

כוחות המשטרה חיסלו את שלושת התוקפים, כשמונה דקות לאחר שהתקבל הדיווח הראשון במוקד המשטרתי, סביב השעה 22:00 (שעון מקומי; 00:00 שעון ישראל). המתקפה, שהחלה בסביבות השעה 22:08 לפי שעון מקומי, נפתחה בדריסת הולכי רגל בגשר לונדון. אחרי שהמחבלים פגעו במדרכה, הם יצאו מכלי הרכב המסחרי שבו נסעו, והחלו לדקור אנשים בסכינים. משם הם נמלטו במורד הרחוב אל מתחם האוכל "בורו מרקט", והמשיכו במסע הדקירות שלהם עד שחוסלו. הם נשאו חגורות נפץ, אך אלו התבררו כחגורות דמה.

סגן מפכ"ל משטרת לונדון מארק רוולי הסביר במסיבת עיתונאים כי שמונה שוטרים ירו "כמות חסרת תקדים" של כדורים לעבר התוקפים, ופגעו גם באזרח, שנפצע כתוצאה מכך. הוא הבהיר כי הפציעה שנגרמה לאזרח אינה מסכנת חיים, והוסיף: "הם כבר הרגו אזרחים, והיה צריך לעצור אותם באופן מידי".

(עדכון ראשון: 22:51)

עוד באותו נושא

שגרה חדשה בלונדון: מחסומי בטון הוצבו על גשרים בעיר

לכתבה המלאה
מוסלמים מתפללים באתר לזכרם של הרוגי הפיגוע בלונדון, בריטניה. רויטרס
זרים לזכר הקורבנות בלונדון/רויטרס
יממה לאחר הפיגוע שפקד את לונדון 4 ביוני 2017. רויטרס
לונדון/רויטרס
אזרחים מניחים פרחים בזירת הפיגוע, לונדון, 4 ביוני 2017. רויטרס
לונדון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully