וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת רצח עו"ד חכם: מעצרו של אסי אבוטבול הוארך בשבועיים נוספים

7.6.2017 / 21:14

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של ראש ארגון הפשע, החשוד במעורבות בחיסול העו"ד הפלילי ב-2008. עורכת דין הקשורה בפרשה נעצרה ונחקרה במשרדי יאח"ה, שמה נאסר לפרסום

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) את מעצרו של אסי אבוטבול ב-14 ימים נוספים. אבוטבול, המרצה עונש מאסר, חשוד במעורבות ברצח עורך הדין יורם חכם ביוני2008.

מוקדם יותר היום נעצרה עורכת דין הקשורה בפרשה. היא נחקרה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלוד, ומעצרה הוארך עד יום שישי בבית משפט השלום בראשון לציון. שמה נאסר לפרסום.

עו"ד מיקי סיבוני, המייצג את עורכת הדין, מסר: "משטרת ישראל משתמשת בצעד דרסטי והזוי של מעצר עו"ד במדינת ישראל על לא עוול בכפה ובחשדות תלושים מהמציאות. אני מקווה שהמשטרה תתעשת במהרה ותווכח כי המעצר היה מיותר".

רצח עו"ד חכם: אסי אבוטבול הוא העבריין שנעצר בחשד למעורבות. ניב אהרונסון
המעצר הוארך בשבועיים נוספים. אסי אבוטבול/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר נעצרה אשתו של אבוטבול, קארין, בחשד למעורבות ברצח העבריין משה הדס, שלאחרונה נערכים חיפושים אחר גופתו בנתניה. הוא שוחררה למעצר בית. על פי החשד, היא סייעה לבעלה לשבש את חקירת הרצח של הדס.

חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום. לפני כשנתיים נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח, יחד עם אשתו, אך השניים שוחררו כעבור שבועות ספורים.

על פי החשד, אבוטבול הסתכסך עם עו"ד חכם על רקע כספי, לאחר שדרש לקבל בחזרה סכום כסף ששילם לו על תיק שבו הורשע לבסוף, ונענה בסירוב. חקירת הרצח נכללה בתיק 512, שעסק בחשדות נגד שורה של אנשי פשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully