וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הידקה פיקוח בשל מצעד הגאווה: בן משפחת פליסיאן נעצר

7.6.2017 / 16:48

המשטרה עצרה את אחד מבני המשפחה בחשד לאחזקת קוקאין, לאחר שהגבירה את הפיקוח על המשפחה לקראת מצעד הגאווה שיתקיים ביום שישי הקרוב בתל אביב. מאז שנחשד חגי פליסיאן כי עמד מאחורי הטבח בברנוער ושוחרר, נעצרו כמה מבני משפחתו בחשד לפלילים

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

(בווידאו: מעצר האחים פליסיאן, בחודש שעבר)

אחד מבני משפחת פליסיאן נעצר אתמול (שלישי) בחשד לאחזקת סמים – עקב הגברת הפיקוח על המשפחה לקראת מצעד הגאווה בתל אביב. המשטרה בעיר מבצעת בימים האחרונים פעולות חקירה נגד חשודים פוטנציאליים העשויים לחבל או לסכן את מצעד הגאווה שיערך ביום שישי הקרוב, ובין השמות שסומנו בידי החוקרים היו גם כמה מבני משפחת פליסיאן.

במהלך הפיקוח על בני המשפחה, צפו בלשי מרחב דן באחד מבני המשפחה שעורר את חשדם. כשהוא הבחין בבלשים, השליך שקית שבה נמצא חומר החשוד כקוקאין במשקל של 3.9 גרם. החשוד נעצר והכחיש את המיוחס לו, ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
מחבלים בתוך הפרלמנט: דאעש פרסם תיעוד של המתקפה בטהראן
חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות"
ח"כ שפיר: "ינון מגל הטריד מינית"; מגל: "את חשופה לתביעה"

האחים פליסיאן נעצרו במהלך סוף השבוע בחשד להשלכת בקבוק תבערה ומעורבות בקטטה. מאצ'י הוף
המשפחה קיבלה פיצוי בסך שני מיליון שקלים. חגי פליסיאן, בחודש שעבר/מאצ'י הוף

חגי פליסיאן נעצר בשנת 2013 בחשד כי עמד מאחורי הטבח בברנוער, אך שוחרר לבסוף מבלי שהוגש נגדו כתב אישום. במשטרה סברו כי הרצח בוצע כנקמה על פגיעה באח בנימין על ידי אחד מפעילי הברנוער אולם תיק החקירה נגד פליסיאן קרס לבסוף, לאחר שהתברר כי עד המדינה שיקר בעדותו ואף זייף הודעות מפלילות.

לפני כחודש וחצי נעצרו האחים חגי ויעקב עקב אירועי אלימות בתוך המשפחה שנבעו כתוצאה ממחלוקת בין האחים על חלוקת כספי הפיצויים שקיבלו מהמדינה בגין מעצרי השווא. המשפחה קיבלה פיצויים בסך יותר משני מיליון שקלים, אולם מחלוקת בין האחים הובילה לשורת מעשי אלימות שבגינם נעצרו כמה מבני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully