וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שנרצח בכפר יונה הובא למנוחות: "היה אהוב על כולם"

שלומי גבאי

7.6.2017 / 13:00

יצחק אסרס בן ה-18 נדקר למוות על פי החשד בידי אחיו בביתם שבכפר יונה. "יצחק קום, מה קרה לך?", זעקה אחותו ליד קברו. מפקדת הבסיס ספדה לו: "מה שאפיין אותך יותר מכל היה אהבת הזולת"

הלוויתו של החייל שנרצח בכפר יונה 7 ביוני 2017. שלומי גבאי
"הספקת להתבגר ולרכוש חברים רבים". הלוויתו של אסרס בנתניה, היום/שלומי גבאי

יותר מ-600 בני אדם ליוו היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה את חייל צה"ל יצחק אסרס בן 18, שעל פי החשד נדקר למוות בידי אחיו ארגאו, בן 32. ביום שני מצאה האם את בנה מוטל בביתם שבכפר יונה, כשעל גופו עשרות סימני דקירה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב שרון הוזעקו לזירה ובתום פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה גדולים פתחו במצוד אחרי האח החשוד, וכעבור כשש שעות הוא נעצר בנתניה. "יצחק, יצחק קום, מה קרה לך? אתה אח שלי", זעקה ליד הקבר אחותו של אסרס לפני שהתמוטטה.

"הוא היה אהוב על כולם, ילד של בית ושל משפחה", ספדה לו אחותו רחל. סא"ל ניצן, מפקדת הבסיס בו שירת סיפרה על יצחק: "הספקת להתבגר ולרכוש חברים רבים, היית חייל עם נכונות רבה לעשות כל מה שאתה יכול ולא ויתרת לעצמך. נתת כתף תומכת לחברים. היית אדם צנוע ושקט, ומה שאפיין אותך יותר מכל היה אהבת הזולת".

עוד בוואלה! NEWS:
מתקפה משולבת של דאעש בטהראן: הרוגים בפרלמנט ובקבר חומייני
חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות"
ח"כ שפיר: "ינון מגל הטריד מינית"; מגל: "את חשופה לתביעה"

הלוויתו של החייל שנרצח בכפר יונה 7 ביוני 2017. שלומי גבאי
הלוייתו של אסרס בנתניה, היום/שלומי גבאי

שלמה, חברו של יצחק, סיפר: "הוא היה באמת הבן אדם הכי טוב בשכונה, תמיד עזר בכל שעה, הוא רק רצה לעזור, למשפחה, לחברים ולשכנים, אף פעם לא אמרו עליו מילה רעה. המוות שלו זו מכה לכל העיר, לקהילה שלנו ולנוער שהוא כל כך שמר עליו".

לדברי השכנים בבניין, האח שנעצר אינו בקו הבריאות. "כולם מכירים אותו כמי שסבל מבעיות רבות וחלק מהשכנים פחדו ממנו. הוא הסתובב בשכונה באופן מחשיד ומוזר והיה ידוע כבעייתי", סיפרו.

יצחק, האח השביעי במשפחה, סיים לא מזמן טירונות כלל צה"לית בניצנים והמתין לשיבוצו כספר בבסיס קרוב לביתו. טרם גיוסו עבד כספר במספרה בנתניה, ובזמנו הפנוי נהג לספר את ילדי שכונתו ללא תמורה. המשפחה מוכרת לרשויות הרווחה בכפר יונה ולמקום הגיעו עובדים סוציאליים לסייע לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully