וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבע פיצרייה על עשר אגורות - ונאלץ לשלם 500 שקלים

7.6.2017 / 9:47

תושב קריית ביאליק טען בפני בית המשפט כי במשך שלוש שנים נהגו עובדי המקום לגבות 28 שקלים, ולא 27.90, כפי שנטען בפרסומים. בית המשפט דחה את טענתו וחייבו לשלם: "ניסיון להוציא מהנתבעת כסף שלא מגיע לו"

הפיצה החדשה של אייל שני. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
התובע טען כי עובדי המקום נהגו "לעגל" את המחיר/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

תושב קריית מוצקין שתבע פיצרייה בעירו, בטענה כי לא החזירה לו עודף בסכום של 10 אגורות, הפסיד בתביעה שהגיש ונאלץ לשלם לפיצריה 500 שקל. התובע טען בפני בית המשפט לתביעות קטנות בקריות כי במשך שלוש שנים הוא נוהג לקנות פיצה משפחתית במחיר מבצע של 27.90 שקלים בפיצרייה. לטענתו, כדי להבליט את המחיר האמור, הפיצרייה אף רכשה מספר טלפון מקוצר להזמנות.

לטענת התובע, הפיצרייה לא החזירה עודף של 10 אגורות בתשלום במזומן, וגם כשהתשלום נעשה בכרטיס אשראי, היא גבתה באופן קבוע 28 שקלים. עוד טען, כי כשהוא נהג להמתין בפיצרייה, הוא הבחין כי עובדי המקום נהגו לחייב גם את שאר הלקוחות באותו הסכום.

עוד בוואלה! NEWS:
הורי התלמידים במוסד שבו מורה חשד בעבירות מין: "קשה להם להירדם מהפחד"
דיווח: האקרים רוסים השתילו נאום מזויף של אמיר קטאר - והובילו למשבר
"רפורמה מהפכנית"? רבנים בכירים מתנגדים למתווה הכשרות החדש

בית משפט השלום בקריות. אין, אתר רשמי
בית משפט השלום בקריות/אתר רשמי, אין

הרשם נדים מורני דחה את התביעה וחייב את התובע לשלם לפיצרייה 500 שקלים, לכיסוי הוצאות המשפט. על פי בית המשפט "מדובר בזוטי דברים שאין דרכו של בית המשפט לעסוק בעניינים זעירים וקלי ערך שכאלה". בהחלטה אף צויין כי "החסרת 10 אגורות, שהוא סכום זעום לכל הדעות, כשמחיר הפיצה הוא 27.90 שקלים, אינה מצביעה על ניצול לרעה".

בנוסף לכך, התובע לא הציג לבית המשפט הוכחה לטענתו והותיר על בית המשפט רושם שהוא "מנצל לרעה את הליכי בית המשפט בניסיון להוציא מהנתבעת כספים שאינם מגיעים לו". וכך יאלץ הלקוח הכועס לשלם 500 שקלים לבעל הפיצרייה, במקום לקנות בסכום הזה 17 פיצות משפחתיות ולקבל עודף של 25.70 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully