וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירת ארה"ב באו"ם: "הארגון נהג בבריונות כלפי ישראל"

ניקי היילי, שהבטיחה כי בעת כהונתה ישתנה היחס כלפי ישראל, עורכת ביקור בן שלושה ימים בארץ. בפגישה עם נתניהו אמרה: "מתחילים לראות שינוי ביחס של האו"ם לישראל"

צילום: לע"מ, רוני כנפו. עריכה: יאיר דניאל

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי, נחתה הבוקר בישראל (רביעי) לביקור רשמי בן שלושה ימים ונפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני כה נרגשת להיות כאן בישראל, יפהפה כאן. כל מה שעשיתי הוא לומר את האמת, ואני די נפעמת מהתגובות. אם יש משהו שיש לי אפס סובלנות אליו זאת בריונות, והאו"ם התנהג בכזאת בריונות כלפי ישראל פשוט כי הוא יכול", אמר היילי בתום פגישתם. "אנחנו מתחילים לראות שינוי, אני חושבת שהם יודעים שהם לא יכולים להמשיך להגיב כפי שהם הגיבו עד עכשיו, הם חשים שהטון השתנה".

נתניהו הודה לשגרירה ואמר: "תודה על העזרה שלך ועל התייצבותך לצד ישראל, לצד האמת, שהיא התייצבות לצדה של אמריקה. האמת היא שבעיניי זו התייצבות לצדו של האו"ם, כפי שהוא אמור היה להיות כאשר נוסד לראשונה".

מאז מינויה לתפקיד בממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפני כארבעה חודשים תקפה בשורה של הזדמנויות את "האובססיה של האו"ם נגד ישראל", כלשונה, והבטיחה כי בעת כהונתה ישתנה היחס כלפי המדינה בארגון. "יש שריף חדש בעיירה", אמרה בסוף חודש מרץ כשנאמה בוועידת השדולה הפרו-ישראלית, אייפ"ק.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: האקרים רוסים השתילו נאום מזויף של אמיר קטאר וגרמו למשבר
מתיחות בסוריה: ארה"ב תקפה תומכי אסד שהתקדמו לגבול עיראק
''שרב חריג'': מהיום ועד סוף השבוע - חום כבד ברחבי הארץ

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגרירת ארה"ב לאו"ם ניקי היילי 7 ביוני 2017. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"תודה על העזרה שלך ועל התייצבותך לצד ישראל" .נתניהו והיילי בפגישתם, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

היילי תיפגש בשעות הצהריים עם נשיא המדינה ראובן ריבלין. משם תמשיך לרמאללה, ולקראת שעות הערב תגיע לעיר העתיקה. את יומה השני בביקור הבזק תפתח בנסיעה לבית לחם ובהמשך תערוך סיור אווירי בשמי הארץ. במסגרתו תקבל סקירה ביטחונית שאותה יעביר שגריר ישראל באו"ם דני דנון שילווה את הביקור, וכן סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי. במהלך הסיור המוסק תעצור השגרירה באו"ם בכמה מקומות - בין היתר בגבול רצועת עזה, שם תיפגש עם תושבי נחל עוז, ובגבולות סוריה ולבנון, שם תקבל סקירות מגורמי ביטחון.

ביום שישי השגרירה תפגוש את שר הביטחון אביגדור ליברמן ותסייר במוזיאון יד ושם. את ביקור העבודה היא תחתום בביקור בתל אביב. שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, מסר לאחר פגישתו עם היילי: "הודינו לשגרירה על התמיכה שלה בישראל ושוחחנו על האתגרים העומדים בפנינו ועל העמקת שיתוף הפעולה בינינו באו"ם. עם ארה"ב לצדנו, זה הזמן להוביל לשינוי משמעותי באו"ם שישקף את מעמדנו האמיתי בעולם".

במקביל לביקורה של היילי, בגבעת הקפיטול שבוושינגטון יצויין היום יובל לאיחוד ירושלים. יושב ראש בית הנבחרים, פול ראיין, יישא דברים באירוע, שבו ישתתפו סנאטורים, חברי קונגרס ובכירים בקהילה היהודית. בנוסף, ישודרו במהלך האירוע נאומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי בביקור בכותל המערבי, 7 ביוני 2017. דוברות הקרן למורשת הכותל המערבי, מערכת וואלה! NEWS
היילי עם רב הכותל שמואל רבינוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הקרן למורשת הכותל המערבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully