וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החשודים באונס הקבוצתי בהרצליה נחקר בגין איומים על אם המתלוננת

6.6.2017 / 17:49

לפי החשד, הצעיר הגיע לבית המתלוננת בשעת לילה, אז התנהלו חילופי דברים בינו לבין האם. הצעיר עוכב ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. בהמשך נחקרו גם הוריה של המתלוננת

צילום: אבי כהן

(בווידאו: דיון בהארכת מעצר החשודים באונס הקבוצתי, בחודש אפריל)

אחד החשודים בתיק האונס הקבוצתי בהרצליה נחקר בחשד שאיים על אמה של המתלוננת בת ה-17. החשוד נחקר ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. בהמשך לחקירתו, תושאלו הוריה של המתלוננת בתיק האונס בגין איומים.

לפי החשד, כי החשוד הגיע לביתה בשעת לילה, והתנהלו חילופי דברים בינו לבין האם. אמה של המתלוננת הגישה תלונה במשטרה בגין איומים, והחשוד הגיש תלונה דומה. בעקבות תלונת האם עוכב החשוד ונחקר בתחנת גלילות.

עו"ד יערה רשף שמייצגת את המתלוננת מסרה כי "הסתבר כי לא די לו לחשוד המרכזי באונס, והוא ניצל את העובדה כי זכה בחופש לעת עתה לאור העובדה שהנערה לא הייתה במצב המאפשר עימות עקב המעשה שלו עצמו. אתמול הילך אימים על הנערה ומשפחתה, הגדיל לעשות כאשר נעצר וטען כי הוריה הם אלה שאיימו עליו. ממש בבחינת 'האנסת וגם איימת?'".

לדבריה, "נכון לעכשיו הוא שוחרר בתנאים מגבילים ואנו מצפות מהמשטרה לטפל בנושא בהתאם. טענותיו לגבי המשפחה משוללות כל יסוד וגרסתו מלאה סתירות ותמיהות".

לקריאה נוספת:
האונס בהרצליה: העימות אינו הכרחי להגשת כתב אישום | דעה
החשד לאונס קבוצתי בהרצליה: הנערה העידה חרף מצבה הנפשי
האונס הקבוצתי בהרצליה: "הנאנסת זוכרת הכול – שלושתם תקפו אותה"

הארכות מעצר לשלושה חשודים באונס קבוצתי בהרצליה 25 באפריל 2017. אבי כהן
שניים מהחשודים בדיון בבית המשפט/אבי כהן

לפני שבועיים שוחררו ארבעת הצעירים החשודים באונס הקבוצתי ממעצר בית. זאת, למרות שהנערה שעומדת במרכז תיק האונס הצליחה להעניק עדות אמינה בפני חוקרי המשטרה. בתחילת החקירה לא הצליחה המשטרה לגבות ממנה עדות בשל מצבה הנפשי הקשה, שבגינו אף פונתה לבית החולים לאחר שחלה הידרדרות במצבה. בחודש שעבר היא גם הסכימה לבצע עימות עם כל אחד מארבעת החשודים.

במסגרת החקירה נבדק החשד כי הצעירים אנסו בזה אחר זה את הנערה, וגרמו לה לצרוך קוקאין במהלך האונס מבלי שהייתה מודעת לכך. "מה שהם עשו לה מזכיר את 'תפוס מכני'", סיפר בזעזוע גורם במשטרה, כמה ימים לאחר מעצרם. "היא הגיעה למצב שהיא לא יודעת כמה גברים תקפו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully