וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו לשעבר של נתניהו שעיה סגל הלך לעולמו בגיל 66

סגל היה כתב וצלם ב"מעריב" ובהמשך הקים משרד יח"צ מרכזי. בתחילת השנה הוא העיד במסגרת פרשת המתנות שבה חשוד רה"מ בקבלת טובות הנאה. בעבר דווח כי הוא כותב ספר על בני הזוג נתניהו

שעיה סגל, יוני 2016. ראובן קסטרו
היה בסוד ההתנהלות. סגל/ראובן קסטרו

שעיה סגל, יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו הלך לעולמו היום (שלישי) בגיל 66. סגל היה כתב וצלם מעריב, ובהמשך הקים משרד יח"צ מרכזי. בינואר האחרון מסר סגל עדות ביאח"ה בפרשת המתנות שבמסגרתה חשוד נתניהו בקבלת טובות הנאה.

עם היוודע דבר מותו של סגל מסר נתנהיו: "בשם רעייתי ובשמי, אני מבקש לשלוח תנחומים לשרה ולמשפחת סגל על מותו של יקירינו שעיה. שעיה היה עיתונאי במקצועו, חדור בתחושת שליחות ציונית ובאהבת עם ישראל וארצו. יכולתי לעמוד על סגולותיו אלה ועל כישרונותיו הרבים בשנים של עבודתנו המשותפת".

נתניהו הוסיף כי "שעיה מעולם לא כופף את עקרונותיו אל מול רוחות האופנה, ותמיד נשאר נאמן לרעיון הלאומי. בשנותיו האחרונות, נשא בכבוד ובגבורה את יסורי המחלה הקשה שפקדה אותו. נזכור אותו בהערכה ובאהבה".

מקורב לנתניהו בעבר סיפר לוואלה! NEWS כי "כששעיה עזב את משפחת נתניהו, היה מי שייעץ לו לכתוב ספר על המשפחה. הוא התחיל להבנתי לכתוב אותו. החוקרים צריכים רק לקרוא את הכתוב, זה ייתן להם את הכול".

סגל, על פי מקורביו, ידע רבות על המסיבות שבהן השתתף נתניהו בביתם של לאה ויורם גלובוס, על אירועי ההתרמה לבית הספר של הבן יאיר, ועל אירועים בבית משפחת נתניהו בקיסריה. יתרה מכך, סגל היה גם בסוד ההתנהלות לצד נתן אשל בענייני נתניהו ו"ישראל היום".

עוד בוואלה! NEWS:
גורם במשטרה: "אם לא היינו מגיעים לכפר קאסם בזמן, זה היה נגמר רע"
מורה בבית ספר יסודי בת"א חשוד בעבירות מין בתלמידות
באופן חריג: ראש ממשלת הודו יבקר בישראל - ולא ברשות הפלסטינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully