וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקר הפרטי גילה: סא"ל בצה"ל ניהל לכאורה חברת קש להשלמת הכנסה

6.6.2017 / 8:55

אשתו של הקצין הבחינה כי בעלה, שממנו עמדה להתגרש, קונה מתנות יקרות ערך לילדיהם ועורך קניות גדולות. היא נעזרה בחוקר, שגילה כי הקצין עסק בניהול פתרונות טכנולוגיים לחברה ונעזר בידע הצבאי שלו לשם כך

סא"ל י', מפקד פלגת המבצעים המיוחדים במגלן. ראובן קסטרו
הסתיר הכנסות מחברת קש/ראובן קסטרו

קניות גדולות ומתנות יקרות ערך, הביאו את א' מצפון הארץ לחשוד כי בעלה, קצין בדרגת סגן אלוף, מסתיר ממנה מקור הכנסה נוסף. היא שכרה חוקר פרטי, וגילתה כי בעלה הפעיל לכאורה חברת קש לניהול פתרונות טכנולוגיים שהגיע אליהם במהלך שירותו הצבאי, בתפקיד עם זיקה לטכנולוגיה. בעוד הבעל הזרים כספים רבים לחברה, החברה נרשמה בצורה פיקטיבית תחת ניהולו של חברו הטוב.

נישואיהם של השניים עלו על שרטון והם החליטו להתחיל בהליך גירושים. בעת ההליך המשפטי התגלתה התרמית, ולבסוף חתמו השניים על הסכם. "הראיות חשפו את הברחת הכספים הן מעיני האישה והן מעיני צה"ל. מרגע שהקצין הבין את המשמעות של גילוי המידע, הוא בחר באופן מיידי לחתום על הסכם פשרה לטובת האישה", הסבירה עו"ד אודליה חן, יו"ר פורום דיני משפחה ובתי דין רבניים המייצגת את א'.

"מקרה זה מתחבר לשורה של מקרים דומים אשר מטופלים במשרדי. תופעה זו בעיקרה שייכת למגזר של עובדי המדינה אשר אינם יכולים לנהל עסק עצמאי, ובוחרים להקים חברות קש באמצעות צד שלישי על מנת לייצר הכנסה צדדית או קרקע נוחה לפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully