וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 נהרג בהתהפכות טרקטורון באום אל-פחם

נער נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים העמק בעפולה. בתאונה אחרת בין שתי משאיות בכביש 5 ליד מחלף ירקון נפצע קשה צעיר בן 22. באזור מורגשים עומסי תנועה כבדים

תאונה בין שתי משאיות בכביש 5 סמוך למחלף ירקון לכיוון מחלף קסם 5 ביוני 2017. יורם דוברות מד"א, מד"א
הפצוע נלכד ברכב, זירת תאונת המשאיות בכביש 5/מד"א, יורם דוברות מד"א

נער כבן 13 נהרג היום (שני) בהתהפכות טרקטורון בשכונת ערק אל-שבאב אום אל-פחם. צוות רפואה שהוזעק למקום פינה את הנער כשהוא ללא רוח חיים לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. בתאונה נפצע נער נוסף, בן 14, באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

במקביל, אירעה תאונה בין שתי משאיות בכביש 5 סמוך למחלף ירקון לכיוון מחלף קסם. גבר בן 22 שנלכד באחד הרכבים חולץ בידי כוחות הכיבוי וטופל בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. הוא פונה במצב קשה אך יציב, עם פגיעה רב מערכתית. בעקבות התאונה מורגשים באזור עומסי תנועה כבדים.

עוד בוואלה! NEWS:
מדינות המפרץ לא שוכחות: מצרים וסעודיה סוגרות חשבון ישן עם קטאר
דרעי ורעייתו נחקרו שוב בלהב 433; תורמים לעמותה זומנו לחקירה
אביהם של הנרצח בכפר יונה ואחיו החשוד במעשה: "קרה לנו אסון"

תאונה בין שתי משאיות בכביש 5 סמוך למחלף ירקון לכיוון מחלף קסם 5 ביוני 2017. יורם דוברות מד"א, מד"א
במקום עומסים כבדים. התאונה בכביש 5/מד"א, יורם דוברות מד"א

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים בין השנים 2017-2008 נהרגו 51 ילדים ובני נוער בתאונות דרכים שבמסגרתן נסעו או נהגו ברכב ממונע אחר, כמו אופנוע, טרקטור, טרקטורון או משאית. מתוכם, 12 נהרגו בתאונה במעורבות טרקטורון, כולל המקרה היום.

"נושא הבטיחות בדרכים הוא אחד הנושאים הכואבים ביותר שאיתו אנו מתמודדים", אמרה אורלי סיבלינגר, מנכ"לית הארגון. "כשמדובר בשימוש בטרקטורון, מתחת לגיל המתאים, מדובר בלא פחות מסכנת נפשות. אנו חוזרים ומבקשים מציבור ההורים – אל תתנו לילדים לעלות על כלי רכב ממונע בניגוד לחוק ולנהוג באופן מסוכן. אנו רואים תאונות רבות בכלים אלו, המסתיימות בפציעות קשות ביותר, ובמקרים רבים גם במוות. באמצעות הגברת הפיקוח, הן של ההורים והן של הרשויות, ניתן למנוע אסונות מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully