וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לראות איך כוכבת המם "החברה האובססיבית" נראית היום?

5.6.2017 / 10:24

עברו כמעט 5 שנים מאז ליינה מוריס הפכה לכוכבת הממים המפורסמת בעולם ופרצופה הפסיכוטי ממשיך לככב בממים משעשעים גם היום. תראו מה עבר עליה מאז ואיך היא נראית היום

Laina

השם ליינה מוריס לא יגיד לכם כלום. אולם, אם נספר לכם שהיא כוכבת הממים "החברה האובססיבית" סביר להניח שהאסימון ייפול לכם מהר מאוד. עם זאת, מה אנחנו בעצם יודעים על החברה האובססיבית חוץ מזה שיש לה פרצוף פסיכוטי שמטריד גברים באשר הם? מוריס, כמו כוכבי ממים אחרים, מצאה את הדרך למשוך את 15 דקות התהילה שהרשת מציעה לכוכביה בדרך כלל. 5 שנים מאז הפכה לכוכבת ממים - היא עדיין מככבת בלא מעט כאלה. זה מה שקורה כשהפרצוף שלכם פשוט "אומר הכל" וקל להדביק לו בכל פעם תווית אחרת שתעניק את אותה תחושה קריפית הזויה שמתאימה לו. פעם זה פרצוף קריפי עם טקסט לבן "אתה אומר צו הרחקה. אני אומרת זוגיות מרחוק" ופעם זה פרצוף קריפי עם טקסט לבן "אתה לא צריך ללבוש קונדום, אם פשוט תכניס אותי להריון קודם".

מוריס, כמו בריאן חסר המזל, ילד הסטאר-וורס וצ'ארלי נושך האצבעות, גדלו מאז ובעוד תמונתם העתיקה ממשיכה לעשות שמות ברשת, סביר להניח שבמציאות בכלל לא תזהו אותם. לצערה, או שלא, מוריס לא השתנתה הרבה מאז הפכה לכוכבת רשת חסרת שם ואפילו דואגת למחזר את דמותה האובססיבית לעיתים קרובות באינסטגרם וביוטיוב, שם היא ממשיכה למנף את ההצלחה שלה. היא אוהבת את הדמות שהפכה אותה לכוכבת, אך נשבעת שאין ביניהן שום קשר. "כשאני מסתכלת על התמונה אני חושבת לעצמי 'הו, זו החברה האובססיבית'. זו לא אני. זאת היא".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עשור ל-"צ'רלי נשך לי את האצבע": כך נראים היום גיבורי הסרטון האגדי

לכתבה המלאה

תזכירו לנו?

למנותקים, אם יש כאן כאלה, נזכיר מי היא "החברה האובססיבית" ואיך הפכה לפנים המוכרות ביותר ברשת. הכל התחיל כשג'סטין ביבר ערך תחרות בה התבקשו המעריצים לצלם קטעי וידאו שלהם שרים לצלילי הלהיט שלו "Girlfriend". הפרס היה גדול: מלבד כרטיסים להופעה שלו, הזוכים יוזמנו להופיע בפרסומת לבושם החדש שלו הנושא את שם השיר. אף אחד לא זוכר מי ניצח בתחרות, אבל את אחת המתמודדות שם עד היום אי אפשר לשכוח. מוריס שלנו צילמה במצלמת רשת סרטון משעשע לתחרות וידעה בדיוק מה היא עושה כשהחליטה להציג צד חולני מטריד באישיותה.

הסרטון שפורסם ב-6 ביוני 2012, נפתח בחיוך פסיכוטי מטריד והמשיך בשירה הזייפני של מוריס, "היי ילד, עם מי אתה מדבר? אם הייתי חברה שלך, לעולם לא הייתי נותנת לך ללכת – בלי מכשיר הקלטה קטן מודבק מתחת לשרוול שלך". שימו לב לזה: הסרטון צבר עד היום 18 מיליון צפיות וזה עוד כלום לעומת החשיפה העולמית שזכתה לה תמונה בודדת שנלקחה מהסרטון הזה - אותו מם מפורסם.

אני מכינה לך משהו נחמד ליום ההולדת - תינוק

מם החברה האובססיבית. REDDIT, צילום מסך
אחד מאלפי הממים המפורסמים של החברה האובססיבית/צילום מסך, REDDIT

מוריס סיפרה שהיא לא "בליברית". זה סיפור ההצלחה של ג'סטין ביבר שסיקרן אותה ועודד אותה ללכת בעקבותיו ולהתפרסם בזכות סרטון ביוטיוב. היא עלתה על הפוטנציאל הקומי שבצילום סרטון של מעריצה מטורפת ורצה עם זה. על אף הצלחת הסרטון, את הפרסום העולמי שלה היא חייבת למשתמש Reddit אקראי בשם Yeahhtoast, שהבחין בפוטנציאל הגלום בסרטון, עשה צילום מסך והוסיף לתמונה טקסט מתאים. המשתמש סיפר מאז שהוא נפגע שלא זכה בהכרה על המם המצליח שלו, אם כי הוא מבין שלרשת חוקים משלה. אל תנסו לחפש אותו ולהודות לו על זה. המשתמש נמחק מאז.

הקלטתי אותך נוחר באייפון שלי - והוספתי את זה לפלייליסט השינה שלי

מם החברה האובססיבית. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, REDDIT

אין נשים גרושות במשפחה שלי - רק אלמנות

מם החברה האובססיבית. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, REDDIT

5 שנים אחרי

אז מה עבר על מוריס מאז שהפכה לכוכבת רשת לפני כמעט 5 שנים? האם היא הפכה להיות הכלה האובססיבית או האם האובססיבית? למוריס, היום בת 25, יש חבר. למעשה, הוא היה חבר שלה עוד לפני שהיא הפכה להיות "החברה האובססיבית" והיא מודה על כך. "אני שמחה שלא הייתי צריכה לצאת עם מישהו חדש מאז שפורסם המם הזה", היא סיפרה לסאן. כשנשאלה איך זה ירגיש לשים תמונה שלה בטינדר, היא צחקה: "הו, אחלוב את זה כל עוד אפשר".

רק ארבעה חודשים אחרי שמוריס, תושבת טקסס, הפכה לוויראלית היא פרשה מהלימודים באוניברסיטת צפון טקסס כדי להתמקד בקריירת היוטיוב שלה. היא ממשיכה להזמין את חובבי המבט הפסיכוטי שלה לעקוב אחריה ברשתות החברתיות. לערוץ היוטיוב שלה יש יותר מ-1.2 מיליון עוקבים, וכן - דמותה האובססיבית עדיין זוכה לאזכורים פה שם. למעשה, אחד הסרטונים הנצפים ביותר שלה מציג דייט של החברה האובססיבית עם בריאן חסר המזל, כוכב הממים אותו אתם מכירים כחנון שמחייך בצורה מביכה בתמונת ספר המחזור שלו, המשמשת בעיקר לתיאור מצבים של חוסר מזל. "הרבה אנשים מכירים את המם אבל לא יודעים על הסרטונים, או שהם מכירים את הסרטון המקורי, אבל לא יודעים שאני אדם אמיתי שמעלה סרטונים חדשים מדי שבוע", אמרה מוריס. היא גם הופיעה בתכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון ב-2013, שם גילמה, כמובן, את דמותה האובססיבית. שנתחיל לעקוב?

הדייט של החברה האובססיבית עם בריאן חסר המזל

החברה האובססיבית מככבת בלייט נייט של ג'ימי פאלון. NBC, צילום מסך
החברה האובססיבית מככבת בלייט נייט של ג'ימי פאלון/צילום מסך, NBC

החברה האובססיבית בהכנות ליום האהבה:

החברה האובססיבית במסר לסנטה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully