וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חושדת: החיסול ברחובות – נקמה על רצח משנות ה-90

5.6.2017 / 1:44

יוסי עטר, שריצה בעבר מאסר בגין רצח נהג משאית, נורה למוות בסוף השבוע במתחם הצימרים שבבעלותו. כיווני החקירה שנבדקים עוסקים בסכסוך מימיו בכלא, ניסיון סחיטה - וייתכן שאף סגירת חשבון על הרצח שביצע לפני 25 שנה

מנהל מתחם צימרים NIcr Place ברחובות נורה למוות במקום, 2 ביוני 2017. מד"א
הנסיבות נבדקות. זירת הרצח, בסוף השבוע/מד"א

המשטרה בודקת את נסיבות הרצח ברחובות בסוף השבוע, שבמהלכו נורה למוות יוסי עטר, מנהל מתחם הצימרים "נייס פלייס" בעיר. עטר, בן 59 במותו, ריצה בעבר מאסר בגין רצח, והשתחרר לפני חמש שנים. עם יציאתו מהכלא הוא פתח את העסק, שבו מצא את מותו.

לפני יותר מ-25 שנים היה מעורב עטר ברצח נהג משאית, כשארב לה יחד עם חבריו במטרה לשדוד מוצרי חשמל יקרי ערך שהובילה מאילת לרצועת עזה. הנהג ניסה להתנגד לשוד, ועטר ירה בו למוות. חברו הפך לעד מדינה, הפליל אותו והוא נשלח למאסר עולם, שנקצב ל-20 שנה.

ביום שישי בערב שהה עטר במתחם הצימרים ברחוב עמוס דניאלי ברחובות, כשבאחד מהם התנהלה מסיבה. המקום משמש חוגגים שרוצים להרעיש מבלי להפריע לשכנים, וגם זוגות המבקשים להתייחד בפרטיות. באי המסיבה שמעו לפתע יריות, יצאו החוצה והבחינו בשתי דמויות נכנסות לכלי רכב שעזב במהירות את המקום. הם הזעיקו את המשטרה, שמצאה את עטר מתבוסס בדמו. צוותי הצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

כיווני החקירה שנבדקים הם סכסוך של עטר מימי הכלא, נסיון סחיטה או גביית דמי חסות, סכסוך חדש בין עבריינים – וייתכן שאף פעולת נקם על הרצח מלפני חצי יובל שנים, שגם כיוון זה מחויבים החוקרים לברר.

(עדכון ראשון: 22:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully