וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של "נתניהו" לעימות: "הערבים נוהרים, איך תנצחו אותי?"

הבדרן והקומיקאי טוביה צפיר הצטלם עבור העימות בין המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה באולפן השקוף של וואלה! NEWS למערכון שבו גילם את דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. צפו בשאלה ששאל את המתמודדים ובתשובות שלהם

עריכה: שניר דבוש

לקראת העימות בין המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה שמתקיים כעת (ראשון) באולפן השקוף של וואלה! NEWS הצטלם הבדרן והקומיקאי טוביה צפיר למערכון שבו גילם את דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כשהוא יושב ב"לשכתו", מחזיק סיגר גדול בידו ולצדו בקבוק שמפניה ורודה וכוס יין.

"נתניהו" אינו יודע שהוא מצולם ועובר על נאומו בפני נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לכאורה בקול רם ובפאתוס.
"ידידי דונלד, אתה שמש העמים. אתה גדול יותר מדוד ביטן", אומר צפיר. לאחר מכן הוא לוחץ על אינטרקום בשולחן וקורא: "עדנה, תכניסי את נוני ואל תשכחי ללחוץ על הכפתור". בשלב זה הוא שם לב למצלמה בחדר ואומר: "הא וואלה? אני בוואלה? למה לא אמרתם? אתם שם עם העימות – אני רוצה להגיד לכם משהו. הערבים נוהרים בהמוניהם. איך אתם חושבים שתנצחו אותי אה?". ששת המתמודדים השיבו לו.

טוביה צפיר במערכון מיוחד לאולפן וואלה על בנימין נתניהו. ניב אהרונסון
צפיר בדמות נתניהו/ניב אהרונסון

ח"כ עמר בר-לב השיב לשאלה: "אזרחי המדינה לא מצביעים עבור סייעת שלישית, אלא על מי הם סומכים שלא יפקיר אותם. לפי סקר שנעשה בסוגיית הביטחון, למעט עמירם לוין, בעיני הציבור 40% שמגדירים את עצמם כמרכז אומרים שלא יצביעו למועמד ללא רקע בטחוני. ללא עמירם, 40% סומכים עליי". בר-לב אמר כי התעמת עם נתניהו בכנסת סביב "צוק איתן" ופרשת אלאור אזריה. "פעמים רבות הייתי לבד מולו", אמר.

"יש שני שרים לאיכות סביבה שישבו עם נתניהו", אמר ח"כ אראל מרגלית בהתייחס למועמד אבי גבאי. "צריך דרך שמחליפה, מנהיגות שתיצור שיח אחרים, מעשים ולא רק דיבורים". הוא סיפר כי נפגש עם מלך ירדן ומנהיגים מכל האזור ואמר כי "שלום צריך לעשות ולא רק לחתום בחדרי חדרים. צריך הסדר אזורי ושתי מדינות". הוא המשיך כי "איטס טיים טו מייק א דיל", אך "הימין מסורס".

עוד באותו נושא

שידור חי: המועמדים לראשות העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS

לכתבה המלאה
המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
פרץ, מרגלית ובר-לב/ראובן קסטרו

ח"כ עמיר פרץ הזכיר כי הוא כבר ניצח בעבר את נתניהו ב-2006. "נתניהו דוגל בשיטת הפרד ומשול , שיסוי ושיסוי. במקום הפרד ומשול צריך לתת תחושה של ביטחון. במקום שיסוי – תהליך של ריפוי". הוא אמר כי בעבר אמר ליצחק רבין: "לא להופיע באולמות סגורים אלא בכיכרות. בכיכר בדימונה יתחיל השינוי. אמרתי לו, יצחק, תגיד לליכודניקים שאתה אוהב אותם. אתם לא עוזבים את הליכוד אלא הליכוד עזב אתכם".

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הגן על הישגיו בבחירות האחרונות. "800 אלף אזרחים שלשלו פתק בקלפי למחנה הציוני, צריך עוד 400 אלף קולות. צריך גוש מרכזי גדול". הוא המשיך: "לא נטשתי את העבודה ברגעים הקשים, עכשיו צריך לחבר אותה עם מפלגות וזרמים, אני מוצף פניות, אני יכול להביא את כחלון, אשכנזי, גנץ, אורלי לוי, בואו נסתער יחד".

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
לוין, גבאי והרצוג/ראובן קסטרו

לשאלה כיצד ינצח את נתניהו אמר השר לשעבר גבאי: "צריך להחליף את ביבי ולא לנצח. להעביר שישה מנדטים מגוש הימין אלינו. העבודה חייבת להגיד שהיעד הוא לנצח, לא לשכנע שאין ממה לפחד אלא רק על ידי תקווה ופוליטיקה אחרת. עם אנשי ביטחון טובים, תכניות טובות לטובת האזרחים. לא בבקבוקים שלו לעסוק ולא בשמפניות שלו".

אלוף במיל' עמירם לוין ביקש לחזור ל"אמת" של המפלגה. "כל אחד דיבר על מה צריך לעשות. בחינוך שלי מתחילים תיקון מבפנים. המפלגה צריכה לחזור לשיטת רבין. הוא לא היה עוזב במשבר. צריך לחזור לאמת שלנו. להתלכד ולחזור לעם, לפריפריה, חקלאים, דרוזים, ערבים רק אז הציבור ילך איתנו. הייתי מפקד של ביבי כשאעמוד מול עם האמת – הוא ימצמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully