וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן 3 מעד ונהרג בגן שעשועים באלפי מנשה שבשומרון

איתי אנקונה שהה אתמול עם אביו ואחיו בן העשר בגן השעשועים כשנפל מאחד המתקנים בגובה של מטר וחצי ואיבד את הכרתו. הוא פונה לבית החולים שניידר וסבל מדימום ומבצקת בראשו, והבוקר נקבע מותו. "צער גדול ביישוב, נחבק את המשפחה", אמר ראש המועצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפל מאחד המתקנים ונחבל בראשו. איתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי אנקונה, פעוט בן שלוש שנפל אתמול (חמישי) בגן שעשועים בהתנחלות אלפי מנשה שבשומרון, מת הבוקר מפצעיו בבית החולים שניידר בפתח תקווה. מבית החולים לרפואת ילדים נמסר כי מאז אתמול הוא סבל מדימום ומבצקת מוחית בראשו. הלווייתו תיערך בבית העלמין ביישוב בשעה 14:30.

הפעוט שהה אתמול עם הוריו ואחיו בן העשר בגן השעשועים. רגליו הסתבכו ברצועה של כלב המשפחה, הוא מעד ונחבט בראשו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שבפתח תקווה כשהוא מורדם ומונשם.

לדברי מכרים של המשפחה, מדובר במשפחה הוותיקות ביישוב. סבו מצד אמו נמנה עם מקימי ההתנחלות. "זאת משפחה מאוד נחמדה ושקטה, האימא פעילה מאוד ביישוב מבחינה חברתית בפעילויות ביישוב ובמתנ"ס", סיפרו מכרים.

"זה הלם וצער גדול ביישוב", שיתף שלמה קטן ראש המועצה. "מדובר במשפחה גדולה וותיקה ביישוב וזו אבדה מאוד קשה". לדבריו, יועצי השירות הפסיכולוגי של המועצה עוברים בין מוסדות החינוך שבהם לומדים שני האחים וערוכים לתת מענה לכל צורך שיעלה. "נלווה את המשפחה בשעה זו, נחבק אותם ונתמוך בהם ככל שיהיה צורך".

עוד בוואלה! NEWS:
הולך רגל כבן 50 נהרג מפגיעת רכב באילת; חשד: הנהג נמלט
גינויים לפרישת ארה"ב מהסכם האקלים: "הפנתה את גבה לעולם"
מלחמות הקרדיט בקואליציה חוזרות: והפעם - ש"ס נגד נתניהו

גן שעשועים. ShutterStock
שהה עם אביו ואחיו בגן השעשועים/ShutterStock

אתמול אירעו עוד שתי תקריות שבהן נפלו ילדים מגובה ונפצעו. אמש נפל ילד בן שמונה מגובה של שישה מטרים בוואדי קלט הסמוך ליישוב אלון במדבר יהודה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

מוקדם יותר אתמול נפצעה פעוטה בת שנה וחצי בנפילה מגובה של מטר וחצי במעון ילדים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה במצב בינוני לבית החולים שיבא שבתל השומר.

(עדכון ראשון 10:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully