וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפלת חשודה שהכתה קשישה, הותירה אותה ברחוב - והלכה להתפלל

עובדת זרה נעצרה בבת ים בחשד שתקפה קשישה שבה היא מטפלת והשאירה אותה לבדה ברחוב. עוברת אורח הזעיקה את המשטרה. המטפלת טענה בתשאול כי הלכה להתפלל בכנסיה ולכן השאירה אותה לבדה. לאחר יממה היא שוחררה ממעצר

קשישה מכסה את פניה. ShutterStock
הקשישה לא נזקקה לטיפול רפואי/ShutterStock

שוטרי תחנת יפו יפתח עצרו שלשום (שלישי) עובדת זרה המתגוררת בבת ים, בחשד שהכתה קשישה שבה היא מטפלת, גררה אותה ברחוב וזנחה אותה למשך 20 דקות. החשודה, סומננוטה דהוקונהלגי, נעצרה בעקבות דיווח של עוברת אורח כי ראתה את העובדת מכה את הקשישה. היא הזעיקה את המשטרה וכשהגיעו השוטרים, הבחינו בקשישה יושבת לבדה על ספסל, ללא המטפלת. במהלך תשאול הקשישה הגיעה החשודה ואמרה שהיא הלכה להתפלל בכנסיה ולכן השאירה אותה לבד. הקשישה לא נפצעה ולא נזקקה לטיפול רפואי.

בית משפט השלום בתל אביב האריך אמש ביממה את מעצר המטפלת, החשודה בעבירות של תקיפת חסר ישע על ידי אחראי והזנחת מושגח. היום היה אמור להציג סנגורה של החשודה הצעה לחלופת המעצר, אך לבסוף היא שוחררה. בדיון אמש בהארכת מעצרה אמר השופט כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד החשודה לביצוע העבירות המיוחסות לה. מבלי לחשוף את חומרי החקירה, אני מפנה אל העדות שנגבתה על ידי המשטרה".

יחד עם זאת קבע השופט כי "מבלי לגרוע מחומרת מעשיה המסוכנים של החשודה", כי הם ברף התחתון וכך גם ההזנחה שהיא ביצעה. ולכן, ביקש השופט כי עד תום הארכת המעצר תמצא למטפלת חלופת מעצר.

עוד בוואלה! NEWS:
חייל נפצע קל בפיגוע דקירה במבוא דותן שבשומרון, המחבלת נורתה
לשכת נתניהו: שגרירויות מחוץ לירושלים תורמות לאשליה הפלסטינית
הרעבה, מכות ודחיפות: חשד להתעללות של גננת וסייעת בגן בחולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully