וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בעבודה: עימות בין המתמודדים באולפן וואלה! NEWS

לקראת הבחירות שיתקיימו ב-4 ביולי יתכנסו באולפן השקוף של וואלה! NEWS ששת המתמודדים המובילים לעימות ראשון מסוגו בארץ. העימות ייערך ביום ראשון בשעה 14:00 ויועבר בשידור חי באתר, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS

עריכה: רן צימט, מעצב גרפי: אביחי ברוך

חודש לפני הקרב על ראשות מפלגת העבודה יגיעו ביום ראשון בשעה 14:00 ששת המועמדים המובילים לעימות באולפן וואלה! NEWS, בהנחיית יעקב אילון. המתמודדים יתבקשו לענות על השאלות שיציג להם המנחה ויתעמתו זה עם זה לקראת הבחירות לראשות המפלגה שייערכו ב-4 ביולי. העימות ישודר בשידור חי באתר, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS.

העימות באולפן השקוף יפגיש את ששת המתמודדים המובילים במרוץ לראשות המפלגה: ח"כ יצחק הרצוג, היו"ר המכהן השואף להמשיך בתפקידו ולהוביל פעם נוספת את העבודה בבחירות הבאות; ח"כ עמיר פרץ, לשעבר שר הביטחון המקווה לשוב ולעמוד בראשות המפלגה; ח"כ אראל מרגלית, איש ההיי-טק לשעבר המבקש להחליף את הנהגת המפלגה הנוכחית; ח"כ עמר בר-לב, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר; אבי גבאי, השר להגנת הסביבה לשעבר שפרש מהממשלה בשנה שעברה והודיע על הצטרפותו לעבודה; ועמירם לוין, אלוף פיקוד הצפון לשעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כללי העימות נקבעו מראש על ידי מערכת וואלה! NEWS והוסכמו על ששת המתמודדים:

• המנחה: יעקב אילון.

• משך העימות: עד 90 דקות.

• השאלות: כלל השאלות נקבעו אך ורק על ידי מערכת וואלה! NEWS. איש מהמתמודדים או מטעמם לא קיבל את השאלות מראש.

• זמן: למתמודדים יינתן זמן תגובה של עד דקה למתן מענה שבסיומה יושמע צליל. בשלב זה יוכל המנחה להעלות בפני המתמודד שאלת המשך, שלה תינתן אפשרות מענה של עד 30 שניות.

• מתמודד שיותקף באופן אישי, יוכל להגיב במשך 30 שניות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יעקב אילון, אולפן וואלה! NEWS. ענבל מרמרי
"מצפים לעימות מעניין". אילון/ענבל מרמרי

• תחילת העימות בדקה שבה כל אחד מהמועמדים יוכל להציג את עצמו ואת משנתו ולפרוס את חזונו לעתיד המפלגה בפני הצופים.

• בפני המתמודדים יוצגו שאלות זהות בנושאי מחלוקת מרכזיים וכן שאלות אישיות הנוגעות לכל אחד מהם.

• כל אחד מהמתמודדים יוכל להפנות שאלה למתמודד אחר בשלב השאלות הזהות והאישיות.

• במהלך העימות יתאפשר למתמודדים להתווכח ולדון ביניהם בסוגיות שבמחלוקת. מערכת וואלה! NEWS מבקשת מהמתמודדים לשמור על כללי העימות לצד הגינות וכבוד הדדי.

• בסיום העימות יוכל כל מתמודד לומר דברי סיכום קצרים.

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה, ועידת מפלגת העבודה, תל אביב. 30 במרץ 2017. דניאל בר און, מערכת וואלה! NEWS
"מאמין בחשיבות הגדולה של עימות ענייני ומהותי". חרמוני/מערכת וואלה! NEWS, דניאל בר און

"אנחנו מצפים לעימות מעניין שימשוך לא רק את מצביעי מפלגת העבודה אלא את הציבור הישראלי כולו ואת כל מי שמתעניין בפוליטיקה ובעתיד המדינה", אמר אילון לקראת העימות. "מבלי להשתמש יותר מדי במילה 'היסטורי', אין ספק כי מדובר בעימות בהשתתפות כל המועמדים המובילים על פי כללים דמוקרטיים, שלא ראינו כבר שנים רבות בפוליטיקה הישראלית. גם בעימות לפני הבחירות האחרונות, המועמד המוביל וגם זה שניצח לא השתתפו, ואולי בכך נחדש מסורת ישנה וחשובה".

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר היום (חמישי) מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני: "מפלגת העבודה היא מפלגה דמוקרטית, המקיימת הליך בחירות בהשתתפות עשרות אלפי חברים ובוחרים. אני מאמין בחשיבות הגדולה של עימות ענייני ומהותי בין המועמדים שיאפשר לציבור להיחשף לעמדותיהם, ולכן אנחנו שמחים על היוזמה של אתר וואלה! NEWS לקיים עימות בין המועמדים לראשות המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה".

"דווקא בזמנים שבהם מרבית המפלגות בישראל אינן דמוקרטיות וקיים בקרב חלקים גדולים מהן שיח המאופיין בסיסמאות ריקות מתוכן, חשוב לאפשר שיח פתוח ושקוף של מהות שבמסגרתו יוצגו בפני הציבור וייבחנו עמדות המועמדים והצגת תכניותיהם", הוסיף חרמוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully