וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג החשוד בהפקרת הנערה למוות: "כלל לא נהגתי במכונית"

31.5.2017 / 18:45

הנהג, תושב חיפה בן 65, מסר את גרסתו למשטרה ולפיה כלל לא נהג במכונית שפגעה בנדא איבדאח בת ה-16 הלילה בעיר. עוד עלה בחקירתו כי אין לו עבר פלילי או עבירות תעבורתיות

צילום: מצלמות אבטחה

הנהג החשוד בהפקרתה למוות של נדא איבדאח בת ה-16 בחיפה, אמר היום (רביעי) בחקירתו כי כלל לא נהג במכונית שפגעה בה. לפי המשטרה, לנהג, תושב חיפה בן 65, עבר תעבורתי נקי וללא עבר פלילי. המשטרה עצרה את החשוד היום, כשבמקביל לכך בוחני המשטרה הצליחו לאתר את המכונית שעל פי החשד פגעה בנערה.

בשעות הצהריים הובאה איבדאח למנוחות בכפר סמיר שבחיפה, לאחר שנהרגה הלילה בתאונת "פגע וברח" ברחוב אבן גבירול בעיר. מסע ההלוויה, שבו לקחו חלק מאות משתתפים, נפתח במסגד הסמוך לקריית הממשלה והסתיים בבית הקברות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדא איבדאח/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביה של נדא, עלי איבדאח, קרא מוקדם יותר היום לנהג להסגיר את עצמו. "הזמינו אותה לארוחת ערב לשבור את צום הרמדאן עם החברות שלה. היא הלכה עם החברות שלה, והן עברו את הכביש במעבר חצייה, עבר אוטו מהר והביא עליה סיבוב", אמר. "אני קורא לנהג להסגיר עצמו למשטרה. היא הקטנה שלי".

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף הלילה בסמוך לזירה מצא את הנערה כשהיא במצב אנוש ברחוב, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש. מאוחר יותר, מתה מפצעיה בבית החולים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רחוב אבן גבירול פינת רחוב הקישון, חיפה, זירת התאונה שבה נהרגה נאדא איבדאח. שלומי גבאי
הצומת שבו אירעה התאונה בחיפה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully