וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בחיפה: נערה בת 16 נהרגה מפגיעת רכב; הנהג נמלט

31.5.2017 / 0:19

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף בסמוך לזירה ברחוב אבן גבירול בעיר העניק לנערה טיפול רפואי ופינה אותה במצב אנוש לרמב"ם, שם מתה מפצעיה. המשטרה קראה לנהג הפוגע להסגיר את עצמו

זירת דקירה בלוד, מרץ 2017. מד"א
הנהג הפוגע נמלט מהמקום/מד"א

חשד לתאונת פגע וברח: הולכת רגל בת 16 נהרגה אתמול(שלישי) מפגיעת כלי רכב ברחוב אבן גבירול שבחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף בסמוך לזירה מצא את הנערה כשהיא במצב אנוש, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש. מאוחר יותר מתה מפצעיה בבית החולים.

מהמשטרה נמסר כי הנהג הפוגע נמלט מהמקום וכי הוא מתבקש להסגיר את עצמו. עוד נמסר כי הצעירה חצתה את הכביש במעבר חצייה וכי הרכב הפוגע נסע מכיוון העיר התחתית לכיוון שכונת הדר בעיר.

פרמדיק מד"א רועי פאר סיפר: "על האי-תנועה ראינו צעירה מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה מאוד. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה במהירות לבית החולים רמב"ם כשמצבה אנוש ולא יציב".

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה ימים אחרי התאונה בראשון לציון: ליאל בת ה-16 מתה מפצעיה
הבחירות להסתדרות: יחימוביץ' עתרה לבית המשפט נגד התוצאות
שריפה גדולה פרצה באתר פסולת ליד מגדל העמק; 5 בתים פונו

מיון בית חולים רמב"ם מאי 2017. אדריאן הרבשטיין
פונתה לרמב"ם ושם נקבע מותה/אדריאן הרבשטיין

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בכל שנה נפגעים בממוצע כאלף בני אדם בתאונות "פגע וברח" ו-13 נהרגים (יותר מאחד בכל חודש). מהנתונים עולה כי בכל שנה מתרחשות כ-700 תאונות "פגע וברח", ובממוצע שתיים בכל יום.

החוק מתיר לבית המשפט לגזור עונש של עד 14 שנות מאסר בפועל על אדם שפגע וברח, אך למעשה, בבדיקה שערכה עמותת "אור ירוק", עולה כי ב-71 פסקי דין שעסקו בתאונות "פגע וברח" (הפקרה לאחר פגיעה), נגזר עונש ממוצע של שנתיים ושבעה חודשים וקנס כספי ממוצע של 2,179 שקלים.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "תאונות הפגע וברח הן מכת מדינה. כמעט בכל יום אנחנו שומעים על אנשים שפוגעים, בורחים ממקום התאונה ומפקירים את הפצוע להתבוסס בדמו. מדובר במעשה אנטי חברתי ואנטי מוסרי ממדרגה ראשונה. כדי למגר את התופעה בתי המשפט חייבים להחמיר בענישה של אותם עבריינים כדי לשדר מסר חד וברור כי מי שמפקיר פצוע בכביש ישלם על כך מחיר גבוה".

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully