וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בגינה: נחש צפע ארסי נלכד בחצר משפחתית במודיעין

30.5.2017 / 11:50

עונת הקיץ החלה, ועם החום הגדול יוצאים הנחשים ממחבואם. תושבת מודיעין שמעה רעשים משונים בחצר ביתה, אך לא שיערה שתמצא שם אורח לא קרוא בדמות הזוחל המסוכן. "לא רוצה לחשוב מה יכול היה לקרות", אמרה

צילום מסך

כשלימור, תושבת מודיעין, שמעה בתחילת השבוע רעש מוזר העולה מחצר ביתה, היא לא שיערה שמדובר יהיה בנחש צפע מסוכן. היא יצאה לגינת הבית והחלה לחפש את מקור הרעש יוצא הדופן ונתקלה במחזה מפתיע. "בשעות אחר הצהריים יצאתי לגינת הבית שלנו, פתאום שמעתי רעש חזק, ומוזר. ככל שהתקרבתי אל הרעש הוא התחזק והבחנתי לבסוף בנחש. הנחש הגביר את לחישותיו וממש ניסה להזהיר אותי מלהתקרב אל הטריטוריה שלו", סיפרה.

לימור מיהרה לעדכן את בעלה שישנו נחש בגינה הביתה, ורצה לסגור במהירות את חלונות ודלתות ביתה, כדי למנוע את כניסתו של הנחש. באותו הזמן שתיים מבנותיה היו בבית אך עסקו בעניינן. "מזל שבני היה מחוץ לבית בחוג – הוא אחד שאוהב לשהות שעות רבות בגינה, אני לא רוצה לחשוב מה יכול היה לקרות", סיפרה.

עוד בוואלה! NEWS:
רשת חינוך או צינור להעברת כספים? העמותה של יפה דרעי בלב החקירה
פנמה: הרודן לשעבר מנואל נורייגה מת בכלא בגיל 83
מפגיעה במחבלים ועד כיבוש עיירות בלבנון: הטיל הישראלי שיחולל מהפך

נחש צפע שנלכד במודיעין. באדיבות המרואיינת, מערכת וואלה! NEWS
נחש הצפע שנלכד במודיעין/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המרואיינת

לימור מיהרה להתקשר למוקד העירוני, אך לטענתה התשובה לא הייתה מספקת ובמוקד המליצו לה לפנות ללוכד נחשים פרטי שיעזור לה בלכידתו של הנחש. "הופתעתי שזאת הייתה תשובת המוקד העירוני. חיפשו לוכד והגענו לרזי, מחברת 'רז הדברות', בזמן שהלוכד עשה את דרכו אלינו שמרנו על הנחש שלא יברח", סיפרה לימור.

"בתוך כעשר דקות מרגע ההודעה כבר היה הלוכד בחצר ביתנו, וניסה ללכוד את הנחש". ללימור ובני משפחתה התברר באותה עת כי מדובר בלא אחר מאשר נחש צפע ארצישראלי בוגר, שנחשב לארסי ולמסוכן מאוד. "אם ננשכים על ידי נחש מסוג זה, חייבים להגיע לבית החולים לקבל טיפול בתוך חצי שעה, אחרת זה יכול להסתיים במוות", הוסיפה.

לוכדי הנחשים הצליחו ללכוד את נחש הצפע במהרה, הכניסו אותו למכל אטום והרחיקו אותו מן הדירה. ללימור ולבני משפחתה, לא ברור עדין מאיפה הגיע הנחש אל גינתם. "הוא בטח התחיל לעבור בין גינה לגינה, וחיפש לו טרף", שיערה.

עוד באותו נושא

בהלה בבית ספר: תלמידי כיתה ג' בבת ים גילו נחש צפע ארסי בחצר המשחקים

לכתבה המלאה
נחש צפע שנלכד במודיעין. באדיבות המרואיינת, מערכת וואלה! NEWS
נחש הצפע המסוכן בגינת הבית במודיעין, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המרואיינת

מעיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר: "חלקים נרחבים מהעיר מודיעין, מכבים-רעות נמצאים בסמוך ליערות ושטחי בור ולכן, כחלק מהכנות העירייה לקיץ נעשות עבודות שונות שמטרתן למנוע ככל הניתן מעבר של בעלי חיים דוגמת נחשים מהיערות לכיוון העיר. העבודות כוללות ניכוש עשבים ושיחים בשטח ההיקפי להגדלת טווח הביטחון באזור. יש לציין כי על פי חוקי העזר העירוניים לכידת נחשים וחיות בר על ידי העירייה נעשית אך ורק בשטחים ומבנים ציבוריים, דוגמת מוסדות חינוך, וחל איסור על כניסה לשטחים פרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully