וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוב קרא מונה לשר התקשורת: "הניסיון לפגום בתדמיתי פוגע במשפחתי"

29.5.2017 / 17:53

מינויו של קרא לשר התקשורת אושר במליאת הכנסת ברוב של 40 לעומת 20 מתנגדים. "המינוי מדבר בעד עצמו", אמר והדף את הביקורת על בחירתו לתפקיד. מוקדם יותר התקבל בתשואות בסיעת הליכוד. הוא נשאל מה תהיה משימתו הראשונה בתפקיד, והשיב: "מה שביטן יגיד"

מיכאל שמש כתב בכנסת, גל"צ

השר איוב קרא, המשמש כשר בלי תיק, מונה הערב (שני) במליאת הכנסת לתפקיד שר התקשורת, כפי שאישרה הממשלה אתמול. מינויו אושר בכנסת ברוב של 44 לעומת 20 מתנגדים. "אני רוצה להודות לכם הח"כים היקרים, ובמיוחד לראש הממשלה על האמון והמינוי, זו זכות גדולה ומאתגרת לשרת את אזרחי ישראל", אמר במליאה.

קרא הבטיח שיפעל על פי צו מצפונו ואמונתו "למען כלל ישראל. אני עוקב אחר הניסיונות לפגוע בתדמיתי ובתדמיתו של ראש הממשלה, והדבר פוגע במשפחתי. האם שרי התקשורת הקודמים היו ראויים יותר ממני? המינוי היום מדבר בעד עצמו. במילה אחת היסטוריה. לא אהיה שר התקשורת של תעשיית הדכדוך".

מוקדם יותר התקבל קרא במחיאות כפיים כשהגיע לישיבת סיעת הליכוד בכנסת. יו"ר הקואליציה, דוד ביטן (ליכוד) הזמין את קרא לשבת לצדו, תוך שהוא מצהיר בהומור לעיתונאים שתיעדו את האירוע כי משימתו הראשונה של קרא תהיה "לעצור בצו את השימוש בטלפונים".

עוד בוואלה! NEWS:
מינוי באישון לילה: כך שודרג איוב קרא לתפקיד שר התקשורת
בצעד מפתיע: ראש הממשלה נתניהו מינה את איוב קרא לשר התקשורת
סגן השר קרא על הפרשה הביטחונית: "אני מציל נפשות, המשפחה תומכת"

השר איוב קרא, ישיבת ממשלה 29 בינואר 2017. אוהד צויגנברג, פול צלמים
"אמשיך לפעול כדי לקדם את השלום". השר קרא/פול צלמים, אוהד צויגנברג

הנוכחים לא פספסו את ההזדמנות להפנות שאלות לשר החדש. כשנשאל מה תהיה משימתו הראשונה בתפקיד, השיב בהומור: "מה שביטן יגיד", והשניים פרצו בצחוק. לעומת זאת, כשהשר הנכנס נשאל: "האם ראש הממשלה מינה אותך כדי לעשות כרצונו במשרד?", יצא מיד ביטן להגנתו: "בלי שאלות, עכשיו יושבים עם החבר'ה". קרא עצמו מיהר להשיב: "עכשיו אנחנו מדברים ברצינות", אך לא ענה על השאלה. בהמשך הצהיר לנוכחים שהמשיכו להציג לו שאלות: "אמשיך לפעול כדי לקדם את השלום".

אחד מהנוכחים הזכיר לשר קרא את תכניתו לחגוג את מינויו לשר בשחיטת 68 כבשים, כמספר שנותיה של מדינת ישראל, שנגנזה בעקבות ביקורת קשה מצד ארגוני בעלי חיים. "הגענו כדי לאכול בשר, אבל בסוף לא היה כבש אחד", השיב ביטן וח"כ נאוה בוקר יצאה להגנתו של המארח: "אני ראיתי שהיה הרבה בשר".

השר קרא סיפר גם על רגע קבלת הבשורה על תפקידו החדש, שאותה קיבל בשיחת טלפון ממזכיר הממשלה, צחי ברוורמן, במהלך שהותו בנורבגיה. "הבעיה הייתה שקיבלתי את הבשורה המשמחת דווקא במקום שמתקשר עם הסכמי אוסלו, בעלי קונוטציה שלילית עבורי". לסיום, איחל גם לביטן "לקפוץ הישר לראשות הממשלה אחרי ביבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יצחק הרצוג, יו"ר סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"המינוי היה יכול להיות אירוע ממלכתי חשוב, אלמלא היה מדובר בתעלול נוסף של נתניהו לשלוט בתקשורת". יו"ר האופוזיציה הרצוג/נועם מושקוביץ

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, התייחס בישיבת סיעתו שנערכה היום בכנסת למינוי של קרא. "אתמול ראש הממשלה הודיע באופן רשמי וסופי על מינויו של השר איוב קרא לשר התקשורת לאחר עתירתי נגדו, שאילצה אותו לוותר על התיק בשל ניגוד עניינים מובהק בו הוא מצוי", אמר. "המינוי היה יכול להיות אירוע ממלכתי חשוב, אלמלא היה מדובר בתעלול נוסף של נתניהו לשלוט בתקשורת. אני רוצה לומר פה לנתניהו כי אם נמצא ולו קשר מוצק אחד לכך שהוא בוחש בתקשורת באמצעות השר קרא, אפעל גם נגדו, עד שלנתניהו לא יישארו חברי ליכוד לאחוז בתיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully