וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות של קושנר והמסר הקודר של מרקל: על מה מדברים בעולם?

בבריטניה, ממשיכים לעסוק בחקירת הפיגוע במנצ'סטר שגבה את חייהם של 22 איש ובמחדלי המודיעין שקדמו לו. ב"טיימס" פורסם כי שירותי הביטחון לא עושים שימוש בסמכות שנמצאת בידיהם כדי לעצור גורמי טרור מלהיכנס לממלכה. ה-MI5, שירות ביטחון הפנים בממלכה, פתח בחקירה פנימית אחרי שנודע כי הוא קיבל כמה התרעות על סלמאן עבדאי, שפוצץ את עצמו מחוץ לארנה במנצ'סטר.

בארצות הברית, חזרתו של דונלד טראמפ ממסע של תשעה ימים במזרח התיכון ובאירופה הגבירה את העיסוק הקדחתני ממילא בחקירת קשרי ממשלו לרוסיה. במוקד החקירה חתנו יועצו הבכיר ג'ראד קושנר, שהפך לגורם מפתח בחקירה המפותלת. יש מי שבסביבתו של הנשיא שקרוא לבעלה של בתו איוונקה לזוז הצדה עד שתסתיים החקירה.

בצרפת, מתכוננים לבחירות לפרלמנט שיתקיימו בחודש הבא. לפי הסקרים האחרונים, מפלגתו החדשה של הנשיא עמנואל מקרון צפויה לזכות ברוב המושבים, מה שיאפשר לנשיא בן ה-39 לקדם את האג'נדה שלו.

בגרמניה, נאום התוכחה של הקנצלרית אנגלה מרקל, שבו הזהירה כי לא ניתן לסמוך יותר על ארצות הברית ועל בריטניה, זכה למירב הכותרות. מרקל שבה מאוכזבת לברלין אחרי פסגת ה-G7 ונאט"ו בשבוע שעבר, שם פגשה את טראמפ ואת ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, שניהם מחזיקים בעמדות מנוגדות רבות לשלה ולשל האיחוד האירופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הטיימס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הניו יורק טיימס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הלה פיגארו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הפרנקפורטר אלמיין, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully