וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להתחיל עם בחורה בחדר כושר - ואז הכל השתבש

2.6.2017 / 10:21

מתאמן מתחיל רצה להתרברב בפני בחורה שמצאה חן בעיניו, אבל ביצע לידה תרגיל משקולות בלתי אפשרי והתבלבל לגמרי. התוצאה: צחוק והסתלבטויות בחדר הכושר, ומיליוני צפיות ברשת

צילום מסך

חדר כושר הוא יופי של מקום כדי לפתח שרירים ולשוות לעצמך מראה חטוב ומוקפד יותר. אבל כפי שתיווכחו בסרטון הבא, חדר כושר הוא לא בדיוק המקום האידיאלי כדי לחזר אחרי בחורות, בטח אם אתם עוד לא מספיק מתורגלים.

הבחור הצעיר הזה בסך הכל ניסה להרשים את הבחורה שהתאמנה לצידו וכנראה מצאה חן בעיניו. במשך זמן מה הם החליפו מבטים מבלי לומר מילה, ואז הבחור החליט לנסות לקחת את זה צעד אחד קדימה ובחר להתרברב בפניה על יכולת הרמת המשקולות שלו. לצערו הרב, הכל פחות או יותר השתבש מאותה נקודה. אולי זה בלבול, אולי התרגשות יתר, אולי סתם יומרה גדולה מדי - אבל "התרגיל" שביצע בשניות שלאחר מכן הפכו אותו ללהיט רשת בעל כורחו.

עוד ב"אסור לפספס"
הפדיחה הגדולה של חובבת היוגה היפהפייה בחוף הים
על גבול ההטרדה: מתיחת השמפו המרגיזה שהסתיימה רע מאוד

בחור מנסה להרשים בחורה בחדר הכושר. צילום מסך
את מסתכלת? תראי.../צילום מסך

מאז פרסום הסרטון לפני כשבוע, בו הוא לא מצליח להשלים את התרגיל לקול צחוקם של מתאמנים אחרים ששהו בסביבה, הוא צבר למעלה ממיליון צפיות. למזלו של הצעיר האומלל, שמו וזהותו לא נחשפו, אבל ברחבי הרשת אנשים רבים, בהם מתאמנים מנוסים, ליגלגו על התרגיל שניסה לעשות. אחד הצופים כתב "מה לעזאזל הוא עושה? זה אפילו לא תרגיל", בעוד אחר תהה "האם יכול להיות שהוא בכלל רצה לעשות לה טוורקינג?".

רחמים על הבחור (ובכל זאת, מצחיק).

  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully