וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופולרי גם בסקס, בסטוצים ובפורנו: השימושים הכי מפתיעים לספינר

3.6.2017 / 7:11

באתרי הפורנו הוא הופך למילת החיפוש הכי נפוצה, בטינדר הוא מגביר את הסיכויים למצוא שידוך: לצעצוע הפופולרי שכבש את העולם נמצאו לאחרונה שימושים טיפה ביזארים

הספינר התחיל כצעצוע לילדים אוטיסטים/מערכת וואלה!

בזמן שרובכם שואלים את עצמכם "למה לעזאזל משמש הספינר הזה?" וממשיכים לקנות אותו בלי הפסקה, יותר ויותר מוחות יצירתיים מסביב לעולם מוצאים לצעצוע הפופולרי שימושים מקוריים יותר.

אחד מהם הוא הנער אמריקאי בעל התושייה הזה, שמצא את השימוש המושלם לספינר: הגברת קצב הלייקים שהוא מחלק ב""טינדר", אפליקציית ההיכרויות והסטוצים, וכך מגדיל את סיכוייו למצוא גם פרטנרית (למשחק בספינר כמובן). סידור לא רע, נכון?

ככה זה עובד

עוד על ספינרים
כל הדברים המסוכנים שאסור לעשות עם ספינר
מסובבים לראשונה: מה חושבים בני הגיל השלישי על הספינר?

ואם חשבתם שהספינרים כבשו בסערה אך ורק את עולם הילדים (והסטוצים), כדאי שתחשבו שוב. מסתבר שגם בתעשיית הפורנו הצעצוע הפך ללהיט: בחודש האחרון, אחת ממילות החיפוש הנפוצות ביותר באתר הפורנו המוביל Pornhub הייתה Fidget Spinner (ובעברית: ספינר). אל תשאלו אותנו למה.

עוד באותו נושא

האמת המטרידה על הצעצוע שכבש את העולם נחשפת

לכתבה המלאה

ככה נראית הפופולאריות של הספינר באתר הפורנו

נתוני חיפוש ספינרים באתר הפורנו Pornhub. Pornhub, צילום מסך
עלייה של 282% בחיפוש המילה ספינר ב-Pornhub,/צילום מסך, Pornhub

מה בדיוק מוצא מי שמחפש סרטונים על ספינרים באתר של סרטי פורנו? האמת שאנחנו חששנו לבדוק, אבל ב"huffingtonpost" היו יותר אמיצים מאיתנו וערכו את החיפוש. לדבריהם, מה שמצאו זה בעיקר סרטונים של אנשים שמסובבים ספינרים. וזהו. ההבדל היחיד מאותו חיפוש ביוטיוב הוא שהסרטונים האלה מוקפים במודעות לסרטונים אחרים - הפעם של פורנו אמיתי. הבדל נוסף הוא בתיאור הסרטונים, שהתמים שבהם הוא "בחור לבן קטנטן שמסובב ספינר שחור וסקסי". באתר ניתן למצוא גם מעט סרטונים יותר נועזים, בהם גברים ונשים משתמשים בספינרים בדרכים יותר אינטימיות ומיניות.

הנה עוד כמה שימושים לספינר שלא חשבתם עליהם

אגב, נראה שגם הספינר יהיה לא יותר מטרנד חולף. בשבועות האחרונים קצב מכירת הצעצוע בארצות הברית ירדה פלאים עקב אזהרות וסיכונים שפרסם משרד הבריאות האמריקאי אודותיו. בין היתר, אירעו שני מקרי חנק של ילדים בעקבות בליעת חלקים מהמשחק. גם בישראל, בה הצעצוע תופס תאוצה והופך לפריט חובה בשבועות האחרונים, אירעו מקרים מצערים. בשבוע שעבר נער בן 13 נפצע כששיחק עם ספינר והגיע לבית החולים עם חתיכת מתכת שנתקעה על אצבעו, שהתבררה כחלק מהצעצוע שהתפרק. לאחר שהנסיונות להוריד את הטבעת מידו כשלו, הוא הועבר לחדר ניתוח ושם היא הוסרה.

נכון תמיד רציתם לדעת איך חתולים מסתדרים עם ספינרים?

  • עוד באותו נושא:
  • ספינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully