וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרא שר התקשורת ופסטיבל קאן :המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יפעת

28.5.2017 / 14:00

זיכוי מרצח מחמת אי שפיות, ח"כ סלומינסקי נחקר בחשד להטרדות מיניות, איוב קרא מונה לשר התקשורת, טראמפ בצרות, בשורה לנוסעים לנתב"ג במוניות ומי יהיו הזוכים הגדולים בפסטיבל הסרטים בקאן?

צילום: אדריאן הרבשטיין, אבי כהן, שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

בית המשפט זיכה היום מחמת אי שפיות את מאיר גולדשטיין, שהואשם בעריפת ראשה של גרושתו אדל קלמן. כתב וואלה! NEWS בצפון אלי אשכנזי על ההכרעה הדרמטית.

ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר היום במשטרה בחשד להטרדות מיניות. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לעניני משטרה, מחוץ ליחידת להב 433 עם הפרטים.

ישיבת הממשלה השבועית התקיימה היום במנהרות הכותל כחלק מאירועי יובל לאיחוד ירושלים ואיוב קרא מונה הבוקר לשר התקשורת. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם ההחלטות שנתקבלו בעניין ירושלים והביקורת בליכוד על מינויו של קרא.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

דוח הביקורת של נציבות הביקורת על הפרקליטות בעניין פעילות המכון לרפואה משפטית הותר הבוקר לפרסום, ויש בו מסקנות חמורות. גלי גינת כתב וואלה! NEWS לענייני משפט וד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית על הממצאים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ חזר לוושינגטון לצרות שמחכות לו בבית, נוכח הדיווחים על הקשר בין חתנו ג'ארד קושנר לרוסים. שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עומרי נחמיאס מדווח.

מתברר שהשמחה על ירידת מחירי הנסיעות במונית מנתב"ג הייתה מוקדמת, אחרי שהמכרז בוטל ממחר בחצות כל מונית תורשה לאסוף נוסעים בנתב"ג. אירה אימרגליק כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS בדיווח משדה התעופה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully