וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חושדת: קארין אבוטבול שסייעה בהעלמת גופת עבריין

28.5.2017 / 14:28

אשתו של אסי אבוטבול, שנחקרה בעבר בפרשת רצח עו"ד יורם חכם, נעצרה בחשד למעורבות ברצח משה הדס, שלאחרונה נערכים חיפושים אחר גופתו בנתניה. עורכת דינה: "הסיבה שהיא פה זה ליצור לחץ על בעלה. בפעם הקודמת הוא ניסה להתאבד בגלל זה". מעצרה הוארך עד יום חמישי

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

קארין אבוטבול, אשתו של ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול, נעצרה הבוקר (ראשון) בחשד למעורבות ברצח העבריין משה הדס, שלאחרונה נערכים חיפושים אחר גופתו בנתניה. אחר הצהריים, בתום דיון בבית משפט השלום בראשון לציון, הותר לפרסום שמה והוארך מעצרה עד יום חמישי. המשטרה חושדת שאבוטבול יודעת היכן נמצאת גופת הדס.

עם תחילת הדיון הגיש החוקר פקד אלכסיי טיחומרוב לשופט השלום שמעון שטיין דוח סודי לגבי החשודה. הוא הזכיר כי החשודה נעצרה לפני שנתיים בתיק עו"ד יורם חכם ושוחררה, וכעת היא נעצרה בתיק הדס. לשאלת הסנגורית, עו"ד חיה מלול, אם החשודה סייעה לבעלה בשנתיים האחרונות לשבש את החקירה, השיב החוקר בחיוב, והוסיף כי מלבד זאת, היא סייעה לאחר מעשה. הסנגורית מלול טענה כי מרשתה קארין לא יודעת היכן הגופה. "הסיבה שהיא פה זה ליצור לחץ על בעלה. בפעם הקודמת שהיא הייתה במעצר בעלה ניסה להתאבד בגלל זה", סיפרה עורכת הדין.

לקריאה נוספת:
"אבוטבול אמר שעקר לו את העיניים": העדויות מחקירת רצח העבריין הנעדר
במשטרה אופטימיים: "יש חומר שקושר את אבוטבול לרצח עו"ד חכם"

קארין אבוטבול, אשתו של אסי אבוטבול, בימ"ש השלום ראשון לציון, 8 ביולי 2015. מגד גוזני
אשתו של אבוטבול, בדיון היום/מגד גוזני

השופט קבע כי שיתוף הפעולה של החשודה עם המשטרה היה חלקי ביותר, אך "החומר הגולמי שהציגה המשטרה – יש בו כדי לקשור את החשודה" למקרה, והאריך את מעצרה. עם זאת, הוא ציין כי טענת הסנגורית כי לא ניתן להאשים את קארין בהיותה בת הזוג של אסי בעבירה של סיוע לאחר מעשה, היא טענה נכונה.

ביום חמישי האריך בית המשפט את מעצרו של אסי אבוטבול, החשוד ברצח עו"ד חכם, ב-13 ימים. במסגרת חקירת הפרשה, שמוביל ראש צוות החקירה רפ"ק ארז אליהו, מחפשת המשטרה בנתניה אחר גופתו של הדס, עבריין מאזור נתניה, שעל פי החשד נרצח אף הוא לפני 17 שנים. בתקופת היעלמותו היה חשש כי ינסה לפגוע באבוטבול. החיפושים נערכים ב"בריכת דורה", שלולית חורף בעיר.

עוד באותו נושא

הקוסקוס אצל אבוטבול ואשת האוליגרך: כך התגלגל תיק הרצח של יורם חכם

לכתבה המלאה
קרין אבוטבול בהארכת מעצרה בבימ"ש השלום ראשל"צ 28 במאי 2017. לירון מולדובן
"יש בחומר כדי לקשור את החשודה". אבוטבול בדיון, היום/לירון מולדובן

חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום. כאמור, לפני כשנתיים נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח חכם, יחד עם אשתו, אך השניים שוחררו כעבור שבועות ספורים. על פי החשד, אבוטבול הסתכסך עם עו"ד חכם על רקע כספי, לאחר שדרש לקבל בחזרה סכום כסף ששילם לו על תיק שבו הורשע לבסוף, ונענה בסירוב.

במסגרת חידוש פרשת הרצח עו"ד חכם נעצרו מלבד אבוטבול והמקורבת שניים נוספים. נחשון גוב, החשוד בהנחת מטען ומיקי תורג'מן, סייעת בגן בת 63, החשודה בסיוע לרצח. מעצרם הוארך ב-11 יום.

מעצרים נוספים שבוצעו בפרשה בעבר הסתיימו ללא הגשת כתב אישום כיוון שלא נאספו ראיות חזקות מספיק נגד איש מהחשודים, בהם גם אמיר וגיא אילוז ואלי אריש. חקירת הרצח נכללה בתיק 512, שעסק בחשדות נגד שורה של אנשי פשיעה.

רצח עו"ד חכם: אסי אבוטבול הוא העבריין שנעצר בחשד למעורבות. ניב אהרונסון
חשוד ברצח חכם. אסי אבוטבול בבית המשפט, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

עדותו של "בואינג", עבריין שהיה מקורבם של בני משפחת אבוטבול וגויס כעד המדינה המרכזי בפרשה 512, ששמע על הרצח של הדס מאבוטבול עצמו, התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS. "יום אחד קיבלתי טלפון מאסי אבוטבול והוא שאל אותי איפה אני", סיפר "בואינג".

"הוא אמר 'בוא, אני צריך לדבר איתך'. שמנו את הטלפונים בצד ואז אסי אמר לי 'פרקתי את (הנרצח), אני צריך שתעשה שיחה עם עוזי סלם', שהיה באותה תקופה בקשר עם הנרצח, 'ותגיד לו שהנרצח חיפש אותך היום והשאיר לך הודעה. תבקש מעוזי שיגיד לנרצח לחזור אליך לטלפון. הוא אמר: 'פרקתי את הנרצח אתמול, עקרתי את העיניים שלו עם המבטים שלו שהיה מסתכל עליי, הבן זונה הזה'".

(עדכון ראשון 11:44)

חיפושים אחר גופה בנתניה, 24 במאי 2017. שלומי גבאי
החיפושים אחר הגופה בנתניה, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully