וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 פינה את אשתו לקבלת טיפול רפואי - ותקף את החובשת

27.5.2017 / 21:50

תושב חיפה הגיע לנקודת מד"א בעין בוקק ותקף את אשת מד"א שתשאלה את בת זוגו. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה. עדת ראייה: "המראה היה מזעזע", מנכ"ל מד"א: "לא ניתן לעבור על כך לסדר היום"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של התוקף/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

תושב חיפה כבן 40 נעצר אמש (שבת) בחשד שתקף פרמדיקית של מד"א שטיפלה באשתו בעין בוקק שבסמוך לים המלח. על פי החשד, הגבר הגיע עם אשתו לנקודת ההזנקה של מד"א במועצה אזורית תמר שבים המלח, כשאשתו חשה ברע. בזמן תשאול האשה, החל הגבר לתקוף את הפרמדיקית באגרופים ובבעיטות. הפרמדיקית נחבלה בכל חלקי גופה ופונתה להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

הפרמדיקית שהותקפה סיפרה: "זוג נכנס לתחנת מד"א, האישה הרגישה ממש לא טוב, האדון דיבר וסיפר את כל מה שקרה. אמרתי לו שאני אדבר איתה כדי לבדוק שהיא מתמצאת בזמן ובמקום. הוא אמר לי 'אני עכשיו אומר לך מה לעשות ואת תקשיבי רק לי'. אמרתי לו 'אתה לא צועק עלי נכון?' ואז הוא בעט בי וזרק אותי על הרצפה. המזל הוא שהפרמדיקית שהייתה איתי הגיעה והדפה אותו מעלי. אני מצטערת שקורה כזה דבר, אני יודעת שרוב האנשים לא נוהגים ככה. אני אמשיך לעשות את העבודה שאני אוהבת".

פרמדיקית מד"א שהדפה את התוקף תיארה את המקרה: "כשהייתי בחדר סמוך שמעתי גבר צועק, רצתי מהר והמראה היה מזעזע. מצאתי את הפרמדיקית שרועה על הרצפה, חבולה ונסערת, הדפתי את התוקף ונעלתי את הדלת". שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את החשוד בתקיפה, עצרו אותו והעבירו אותו לתחנת המשטרה להמשך חקירה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מנכ"ל מד"א אלי בין התייחס לאירוע ואמר: "מדובר באירוע תקיפה חמור ביותר נגד צוותי מד"א שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אני קורא למשטרת ישראל ולרשויות אכיפת החוק למצות את מלוא הדין עם התוקף ובכך להעביר מסר חשוב. עלינו כחברה לגנות כל אלימות מהסוג הזה כנגד צוותי רפואה".

(עדכון ראשון: 21:50)

עוד בוואלה! NEWS:
קרבה לאיראן ויחסים עם ישראל: הנסיכות הסוררת מתסיסה שוב את המפרץ
לאחר 40 ימים: הסתיימה שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים
היועץ הלאומי של קרטר, שניסה לבלום את ברית המועצות, מת בגיל 89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully