וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלת מחשוב חמורה: טיסות "בריטיש איירווייז" מלונדון בוטלו

חברת התעופה הבריטית מסרה כי טיסותיה לא ימריאו לפחות עד הערב משדות התעופה הית'רו וגטוויק. "אנו חווים כשל מערכתי חמור", נמסר מהחברה. בחודש שעבר תקלה דומה השביתה טיסות של "לופטהנזה" ו"אייר פראנס"

צילום: רויטרס

חברת התעופה הבריטית "בריטיש אירווייז" הכריזה היום (שבת) על השבתת כל טיסותיה משדות התעופה הית'רו וגטוויק שבלונדון לפחות עד לשעה 18:00 (שעון מקומי; 20:00 שעון ישראל), בשל תקלה עולמית במערכות מחשבים. "אנו חווים כשל מערכתי חמור, שגורם להפרעות קשות לטיסות שלנו ברחבי העולם", נמסר בהודעה רשמית. עוד נמסר מהחברה, כי בשעה זו אין ראיות לכך שהתקלה נגרמה בשל מתקפת סייבר.

מוקדם יותר היום דווח על עיכובים נרחבים בטיסות מבריטניה, ונוסעים דיווחו על עומס גדול בשדות התעופה, כולל מטוסים שהמתינו זמן רב על מסלולי ההמראה. השיבוש החמור, שטרם התבררה הסיבה לו, הגיע בסוף שבוע של חופש ציבורי בבריטניה, ובפתח חופשת הלימודים במרבית בתי הספר במדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת הפיגוע במנצ'סטר: רמת הכוננות הורדה בשל "התקדמות משמעותית"
ארה"ב: השמיע קריאות גזעניות - ודקר למוות שני גברים באורגון
דאעש קיבל אחריות על פיגוע הירי במצרים; הצבא תוקף בלוב

מטוסים של בריטיש איירוויס חונים בנמל התעופה היתרו בלונדון. רויטרס
"לחופשה כבר לא נספיק". מטוסי "בריטיש איירווייז" בנמל התעופה הית'רו/רויטרס

"אנחנו במטוס בהית'רו כבר שעה וחצי, הקברניט מתאר את בעיית המחשוב כ'קטסרופית'", צייץ העיתונאי מרטין קנט. נוסע אחר, דייוויד ריין, כתב בטוויטר: "אנחנו תקועים על מסלול ההמראה בלידס. 'בריטיש אירווייז' אומרים שיש עומס כה חמור בהית'רו שלא נוכל להמריא. אין סיכוי שנספיק למטוס ללאס וגאס".

מהנהלת שדה התעופה הית'רו, אחד מהעמוסים ביותר בעולם כולו, נמסר כי הם פועלים יחד עם חברת התעופה לפתרון התקלה. בחודש שעבר, תקלת מחשוב בהיקף דומה פגעה בפעילותן של חברות התעופה האירופיות "לופטהנזה, ו"אייר פראנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully