וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קרא: הוקפא כתב האישום נגד הישראלי שעצור במדינת אויב

27.5.2017 / 13:59

על פי מידע שהגיע לידי השר במשרד ראש הממשלה, במדינה הערבית שבה עצור בן חסין הוחלט לחקור מחדש את תיק הרצח שבו הוא הואשם. קרא: "אני מודה לאותה ממשלה זרה על השקיפות שהיא מגלה בפרשה עצובה זו"

עריכה: ניר חן

כתב האישום נגד בן חסין, הישראלי שהואשם ברצח נהג מונית ועצור במדינה ערבית, הוקפא, והוחלט לחקור מחדש את המקרה – כך מסר היום (שבת) השר במשרד ראש הממשלה איוב קרא, על פי מידע שקיבל במהלך כנס באוסלו. מהמידע שמסר קרא עולה כי בית המשפט לא השתכנע כי חסין הוא אכן הרוצח.

לדברי קרא, "כל הזמן האמנתי בחפותו של בן חסין, גם כשרצו להוציאו להורג. אני מודה לאותה ממשלה זרה על השקיפות שהיא מגלה בפרשה עצובה זו, ולעורך דינו של בן על המאמצים בתיק רגיש זה, ומקווה להביאו ארצה בהקדם". השר הבהיר: "אמשיך לפעול בצוותא עם משרד החוץ בכל משימה שתציל כל ישראלי בכל מקום בעולם".

לקריאה נוספת:
אב הישראלי העצור במדינה ערבית: "בוטל הסכם הכופר - אין תקווה"
פרשת הישראלי העצור במדינה ערבית: זק"א שוקל להחזיר לתורמים הכסף לשחרור
"גויס סכום הכסף הנדרש לשחרור הישראלי שעצור במדינה ערבית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל הזמן האמנתי בחפותו". בן חסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודשים האחרונים התנהלו מגעים לשחרורו של חסין במסגרת הסכם סולחה תמורת כופר, אולם אביו של חסין, אילן, אמר לוואלה! NEWS כי משפחת הנהג שנרצח ביטלה את ההסכם בשל התמהמהות בהעברת הכסף. זאת, לאחר שארגון זק"א גייס 120 אלף דולר לטובת הכופר, והתגלע ויכוח בין הארגון למשפחה לגבי אופן העברת הכסף.

חסין, צעיר בן 20, שנלחם נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במדינה ערבית שאין לה קשרים דיפלומטיים עם ישראל, הואשם ברצח ונמצא במעצר זה כשנתיים. גזר הדין על רצח במדינה זו הוא מוות, אך במקביל עומדת אפשרות של מענק כופר בסך 120 אלף דולר לצורך שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully