וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההליך הרפואי שעבר נתניהו תחת הרדמה הסתיים בהצלחה וללא תקלות

ראש הממשלה עבר הליך רפואי לריסוק אבן בשלפוחית השתן ביחידה האנדואורולוגית בהדסה עין כרם בבירה, מלווה ברופאו האישי. בתום הטיפול, הוא שוחח עם הצוות ביחידת ההתאוששות כשהוא בהכרה מלאה

ישיבת ממשלה 14 במאי 2017. רויטרס
מקפיד על אורח חיים בריא. נתניהו/רויטרס

ההליך הרפואי שעבר אמש (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר בשלום וללא תקלות – כך נמסר היום מהמרכז הרפואי הדסה עין כרם. נתניהו עבר טיפול תחת הרדמה, למשך כשעה, לריסוק אבן בשלפוחית השתן ביחידה האנדואורולוגית שבמרכז הרפואי. בתום ההליך, אותו ביצעו פרופ' עופר גפרית, ראש המחלקה לאורולוגיה, וד"ר מרדכי דובדבני, מנהל היחידה לאנדואורולוגיה, שוחח ראש הממשלה עם הצוות ביחידת ההתאוששות כשהוא בהכרה מלאה.

פרופ' גפרית, מומחה באורולוגיה ובניתוחי לפרוסקופיה ורובוטיקה, מסר כי האבן רוסקה בהצלחה. בניתוח השתתפו גם פרופ' ראובן פיזוב, מנהל אגף ההרדמה וטיפול נמרץ, וד"ר יובל מרוז, מרדים בכיר. כמו כן, את ראש הממשלה נתניהו ליווה בזמן הטיפול רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ'.

בזמן היותו של ראש הממשלה תחת טשטוש, מילא את מקומו השר להגנת הסביבה, לירושלים ומורשת, זאב אלקין. לפני כשנתיים עבר נתניהו בדיקת קולונוסקפיה תחת טשטוש, שעברה בהצלחה. בדוח הרפואי השנתי על מצבו של ראש הממשלה שפורסם בחודש אוגוסט האחרון, נכתב כי נתניהו מקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה בריאה.

עוד בוואלה! NEWS:
יועמ"ש הכנסת לסלומינסקי: שוב לוועדת חוקה - או שתפרוש
יעלון: "העדות שלי בפרשת הצוללות מחייבת חקירה של נתניהו"
ריבלין: "אי אפשר לשיר הלל לירושלים כשמזרחה הוא המרחב העני בישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן בביקור הפצועים מפיגוע הדריסה בארמון הנציב, בי"ח הדסה עין כרם, ירושלים. ינואר 2017. עמית שאבי, פול צלמים
נתניהו בביקור בהדסה עין כרם, בתחילת השנה/פול צלמים, עמית שאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully