וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב טירה בן 38 נורה למוות בעיר; הרקע כנראה פלילי

25.5.2017 / 22:54

חובשים ופרמדיקים פינו את הגבר לבית החולים במצב קשה, אך שם נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. שלשום נורה למוות תושב קריית אתא על ידי רעולי פנים שנמלטו מהמקום

שני צעירים נפצעו קשה ובינוני מירי ביפו מירי בפיצרייה ביפו, 25 באפריל 2017. מד"א
המשטרה פתחה בחקירה/מד"א

תושב טירה בן 38 מת הערב (חמישי) לאחר שנורה בעיר ונפצע תחילה באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו את הגבר לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם מת מאוחר יותר מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, והרקע ככל הנראה פלילי.

שלשום נורה למוות אסי ארליך, תושב קריית אתא, בכניסה לבניין בעיר. צוותי מד"א הגיעו לזירה ברחוב בן צבי בעיר, ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. לפי החשד ירו בו שני רעולי פנים ואז נמלטו מהמקום, לא לפני שירו גם בכלבו של ארליך. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירה ובסריקות אחרי החשודים. בן דודו של ההרוג נרצח לפני שבועיים בפיצוץ מכוניתו במגדל העמק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורה על ידי שני רעולי פנים בקריית אתא. ארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי מזור, חובש מד"א שהגיע לזירה, סיפר כי "בכניסה לבית שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון". לדבריו, "ביצענו כמה בדיקות רפואיות, הוא היה ללא רוח חיים בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בני משפחתו של ארליך מסרו: "אנחנו המומים וכואבים ומתקשים לעכל את רוע הבשורה. אסי לא היה חבר בארגוני פשיעה או מסוכסך עם גורמים עבריינים כלשהם. מזה 20 שנה פעל לשקם את עצמו, להתרחק מצרות ועבד בעבודה מסודקת. הוא התגורר בגפו בדירה ששכר בקריית אתא יחד עם כלבו, שאותו אהב כמו בן משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully